Wii-U das Topen
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
was erchläred ihr dene trottel wo zfuul sind sich chli go zinformiere aber nöd zum sich als idiot darstelle?
I speeled my drink!
Re: Wii-U das Topen
ritschi hat geschrieben:NeoGeo hat geschrieben:cools feature
das gsehmer de no öb das so isch

wenn nid isches de facto en wii mit chli besserer (sprich ungfähr de gliche wie d HD Konsole scho sit 6 Jahr oder so hei) Grafick. Mit Onlinedienschte wo die andere... isch ja glich gäll.
Bis itz hani no nid viel meh gseh als Zelda 4 Schwert hett chönne mit em GBA. (also natülich bitz meh wäg bewegigsfark und Berührigssensiblembildschirm (Dütsch für Touchscreen))
OMG Schueschachtle Vogel!

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
nei du hesches ned verstande!ritschi hat geschrieben:sorry aber jetzt suechsch eifach irgendwas. de controller isch eifach es cools feature, wo sich besser verchauft als reini leistigsdate. paar cooli spiel ideene wirds mit sich bringe, aber süsch ischs eifach e neue wii wo endlich HD unterstützt. und de gamesupport isch viel besser wenn so e controller vo afang a debi isch, als wenns mal so im nachhinein no usebringsch.NeoGeo hat geschrieben: jo aber hey chasch jo ned säge jungs chaufet die nöi PS4 met eim nöi controller, aber för multiplayer muesch no de alt PS3 controller näh... hallo???
wetsch lieber mit jedere konsole alles neu chaufe? :typej:
i meine dass du vom neue controller uf de neue konsole nome eine glichzitig chasch bruche esch fail!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
häsch au langsam s'gfüehl dass die bi dä nintendo sich überhaupt nüt überleit händ?NeoGeo hat geschrieben:i meine dass du vom neue controller uf de neue konsole nome eine glichzitig chasch bruche esch fail!

I speeled my drink!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
HÖRED MAL UF DE NEOGEO ZQUOTE!
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
das sägi au ned... eifach falsch öberleit för e konsole wo anschinend weder core gamer söt begeistere...zwirrlibatz hat geschrieben:häsch au langsam s'gfüehl dass die bi dä nintendo sich überhaupt nüt überleit händ?NeoGeo hat geschrieben:i meine dass du vom neue controller uf de neue konsole nome eine glichzitig chasch bruche esch fail!

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ebbe doch...en Hardcore Nerd wo nur Online Zockerkollege hett...ohni Reals Läbe, Froue..nix.NeoGeo hat geschrieben:das sägi au ned... eifach falsch öberleit för e konsole wo anschinend weder core gamer söt begeistere...
"s Wärbevideo" findi aber dr Hit...es wird Zocket...dr Mann des Hauses kunnt hei und wott Baseball luege.
Besser gohts nid!

Hardcoregamer hend ja ebe kei Kollege, darum isches total überflüssig dasses meh als zwei Tablets understützt
T Casualgamer (die mit Kollege) hend ja am fuchtel-fuchtel-controller gnueg froid!

T Casualgamer (die mit Kollege) hend ja am fuchtel-fuchtel-controller gnueg froid!

sötte glaub mol e poll do inn starte.
Was bist du? Core oder Casual?
Zerscht musch no en Poll ufmache mit "PC Masterrace vs. Konsole-Junkie"evo hat geschrieben:sötte glaub mol e poll do inn starte.

Nei Seich, aber ich gsehne da hinsichtlich RPG und Strategie-Titel erschtmal rechts Potential für Konsole. Skillleischte, Inventar, Minimap ufem Tablet, chönt würklich no en allternative sii

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ah du hangsch immer no am gliche ort fest.. sorry ha di überschätztNeoGeo hat geschrieben:
i meine dass du vom neue controller uf de neue konsole nome eine glichzitig chasch bruche esch fail!
isch technisch eifach nid machbar - jedefalls nid so, dass de chund när no bereit dezue wär das z'zahle und nintendo kalkuliert immer mit gwinn.
söue si wäg däm grad ganz uf die idee verzichte?

aber i gibes jetzt uf, chasch ja mal sälber bits ds hirni ischalte.
wird schwer. ich bi beidesG-ay-lien hat geschrieben: Zerscht musch no en Poll ufmache mit "PC Masterrace vs. Konsole-Junkie"
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
evo hat geschrieben:
wird schwer. ich bi beides

(Master...mach en Smilie druss!)
für de häxxler!NeoGeo hat geschrieben:nei du hesches ned verstande!ritschi hat geschrieben:sorry aber jetzt suechsch eifach irgendwas. de controller isch eifach es cools feature, wo sich besser verchauft als reini leistigsdate. paar cooli spiel ideene wirds mit sich bringe, aber süsch ischs eifach e neue wii wo endlich HD unterstützt. und de gamesupport isch viel besser wenn so e controller vo afang a debi isch, als wenns mal so im nachhinein no usebringsch.NeoGeo hat geschrieben: jo aber hey chasch jo ned säge jungs chaufet die nöi PS4 met eim nöi controller, aber för multiplayer muesch no de alt PS3 controller näh... hallo???
wetsch lieber mit jedere konsole alles neu chaufe? :typej:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
mr.raw hat geschrieben: (Master...mach en Smilie druss!)

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich = Masterrace, casually
(cue zu: sanfte wind & sunneufgang überem tai shan)
(cue zu: sanfte wind & sunneufgang überem tai shan)
I speeled my drink!
du weisch meh als ich?!emP hat geschrieben:wenn nid isches de facto en wii mit chli besserer (sprich ungfähr de gliche wie d HD Konsole scho sit 6 Jahr oder so hei) Grafic
I don't believe in orange
O_O hat geschrieben:du weisch meh als ich?!emP hat geschrieben:wenn nid isches de facto en wii mit chli besserer (sprich ungfähr de gliche wie d HD Konsole scho sit 6 Jahr oder so hei) Grafic
Ja glaubs scho. Viellecht nid über videospili.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
aha wer sich also nöd mit fründe trifft zum VIDEOSPIELI spiele isch also en nerd hä? was für e unglaublich bescheuerti logik isch das?mr.raw hat geschrieben:ebbe doch...en Hardcore Nerd wo nur Online Zockerkollege hett...ohni Reals Läbe, Froue..nix.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
Sephi hat geschrieben:Es isch afemou aznäh dasses ke Multiplayer mit mehrere WiiU-Controller gitnascarbryant hat geschrieben:mit em GC scho komisch, de wii isch jo en gamecube![]()
vielliecht als virtual consol....
wäg em pad, falls er futsch isch muesch grad e neui konsole poschte...oder für multiplayer au grad mehreri konsole....many questions
vielliecht scho...Miyamoto talks:
Viele Spieler - auch in unserem Forum - haben sich nachdenklich über die Tatsache geäußert, dass Nintendos neue Konsole Wii U nur einen Touchscreen-Controller pro Konsole zulassen soll. "Unsere Grundvoraussetzung ist, dass man nur einen Wii U-Controller pro System verwenden kann.", so Shigeru Miyamoto in einem Interview während der E3. "Wenn wir eine Idee haben, bei der man mehrere Controller braucht, ist es für die Leute angenehmer ihren Nintendo 3DS zu nutzen und ihn mit der Konsole zu verbinden." Die Kosten eines zweiten Controllers mit Screen spielen bei dieser Überlegung sicherlich auch eine rolle. Alternativ wird man auch Wii-Controller für Multiplayer-Spiele verwenden können, wie die Demonstration auf der Pressekonferenz gezeigt hat. Ist es dennoch technisch möglich einen zweiten Touchscreen-Controller an Wii U anzuschließen? "Wir untersuchen gerade, ob es möglich ist, dass einer eurer Freunde seinen Controller mitbringt und ihr so zusammen an der Wii U spielen könnt.", so Miyamoto zu dieser Frage.
Motto: "fly plaything, fly....."
- nascarbryant
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
150
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Jo 3DS-Connectivity wär natürlech was. Aber anyways, mit bitz gschickte Entwickler wirds ou fantastischi Multiplayer-Erläbnis um ei WiiU-Controller und 4 Wiimotes gäh, säb isch klar. Und wivil gschickti Entwickler ufspringe wird wie so oft unger angerem vor installed base abhänge. Da isch d Wii (und Wiimote)-Rückwärtskompatibilität so ziemlech s gschidschte gsi wos hend chönne mache!
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Wenn mir mal öpper chan erchläre, was das mit der 3DS Connectivity söll, wär ich sehr dankbar.
Ich han nu nie e Connectivity zwüsched Handheld und ere Heimkonsole gseh, wo mee wär als es Gimmick.
2. Wenn der Hauptgrund für nur i Wii-U Touchcontroller pro Gräät deshalb gilt, wil der Controller ds tüür isch: was genau isch "günschtig" ader 3DS Löösig? die Dinger choschtet um die 300 Stutz. Wele Journalischt het die blööd Ergänzig wieder derzuedichtet?
Ich han nu nie e Connectivity zwüsched Handheld und ere Heimkonsole gseh, wo mee wär als es Gimmick.
2. Wenn der Hauptgrund für nur i Wii-U Touchcontroller pro Gräät deshalb gilt, wil der Controller ds tüür isch: was genau isch "günschtig" ader 3DS Löösig? die Dinger choschtet um die 300 Stutz. Wele Journalischt het die blööd Ergänzig wieder derzuedichtet?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Wii-U inspiration:

lolen

lolen

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.