tueni itz de glii abrätle, mit chli butter und chrütli!

Moderator: Avenger
Extrem. Chaufe jetzt fasch all Wuche 1-2kraut hat geschrieben:isch z beef jerky vom coop guet?
Bin ds'fuul.kraut hat geschrieben:ah der grüentee isch no gütt. grauet leider rächt schnell, wie i ha müesse usefinde.![]()
aber he, popcorn machsch itz sälber!
Meinsch ich han en Micro? Isch huere ungsund wäg de Strahlig und gar nöd Bio.Tatsujin hat geschrieben:lol, es säckli in micro ini, fertig.
lulz, die staht bi ois umenand. Mir mached trotzdem nur ide MikrowelleVyse hat geschrieben:Mikrowälle findi au nöd so läss, aber probier das mal uus, wänns guet isch, chauf ichs au![]()
http://www.manor.ch/de/produktdetail/di ... 70501.html
:typej: wo hets da strahlig?NERV hat geschrieben:Meinsch ich han en Micro? Isch huere ungsund wäg de Strahlig und gar nöd Bio.Tatsujin hat geschrieben:lol, es säckli in micro ini, fertig.
rächt richtig. ich mach mer etz grad en sack voll.emP hat geschrieben:Microwelle Popcorn isch öppis vom beschte wo üsi Zivilisation het hervorbracht!
Tatsujin hat geschrieben:rächt richtig. ich mach mer etz grad en sack voll.emP hat geschrieben:Microwelle Popcorn isch öppis vom beschte wo üsi Zivilisation het hervorbracht!
Es isch wüsseschaftlich erbracht, dass d'Vitamine vo Mikorwellestrahle (wie auf vo Handy-Strahle) vernichtet wird und schlussendlich eigentlich gar nüt gsunds issisch. Usserdem bechunsch sicher in naher Zueknuft mal en Ghirntumor wäge Mirkowelle und vor allem wäge Handystrahlig. Bis 2050 wärde sich gemäss Beobachter d'Fäll vo Ghirntumor verdürfache - äbe wäge Mikrowelle und vor allem wäge Handy. Drum han ich beides nid. Weder Handy no Mikrowelle.Tatsujin hat geschrieben::typej: wo hets da strahlig?NERV hat geschrieben:Meinsch ich han en Micro? Isch huere ungsund wäg de Strahlig und gar nöd Bio.Tatsujin hat geschrieben:lol, es säckli in micro ini, fertig.
Ah genau, wenns kei Biendli meh gid wo chönd für d Bestäubig vo Pflanzä sorgä, müemer uf genau füf Produkt verzichtä: Honig, Brot, Weizä, Milch und ÖpfelNERV hat geschrieben:Bald gibts kei Besätubig meh und mir müesse komplett uf Honig, Brot, Weize, Milch und Öpfel verzichte.
Acid hat geschrieben:Ah genau, wenns kei Biendli meh gid wo chönd für d Bestäubig vo Pflanzä sorgä, müemer uf genau füf Produkt verzichtä: Honig, Brot, Weizä, Milch und Öpfel![]()
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 1 Gast