nascarbryant hat geschrieben:Regie meint ab April 2012.....
Das seit er nume, will am 31. März bi Nintendo s'Gschäftsjahr ändet und die offizielli Information z.Z. isch: "2012, aber erst im nörchschte Gschäftsjahr." Chan also scho April si, chan aber au erst Dezember wärde.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Das seit er nume, will am 31. März bi Nintendo s'Gschäftsjahr ändet und die offizielli Information z.Z. isch: "2012, aber erst im nörchschte Gschäftsjahr." Chan also scho April si, chan aber au erst Dezember wärde.
Und Ändi 2012 isch momentan no wäsentlech wahrschinlecher. Hend ja nid grad vil definitiv in Entwicklig befindlechi First-Party-Spiel zeigt.
Und Ändi 2012 isch momentan no wäsentlech wahrschinlecher. Hend ja nid grad vil definitiv in Entwicklig befindlechi First-Party-Spiel zeigt.
definitif isch mir nochhär au grad igfalle....aber i vermuet trotzdem, dass es nöd erscht im märz 2013 usechunt...
sega hät sich jo au no verplappert, chönt also trotzdem no frühcher usecho als vermuetet...
ich hätt gern e neui konsole idem vergilbte Wisse Kunschtstoff, weisch dem Fetisch vo de Retronerds, inkl. itrochnete Essensrechte us de 80er Jahr. au geil wär sone stinkendi Nikotinbeschichtig usemne Raucherhushalt.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...