Chind

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Findsch na guet Chind ha?

Nei
15
41%
Ja
13
35%
Weiss nid / mir egal
9
24%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 37

Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Re: Chind

Beitrag von Master(G) »

:groel:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

http://www.blick.ch/news/schweiz/aargau ... fer-182477" onclick="window.open(this.href);return false;
soneim würde gern mal maniere biibringe...chli ohrfiige hetter verdient und eventuell no es paar chopfnüss und denn no en snögi
:vortex:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

mich het mal en lehrer goohrfiigt uf em pauseplatz, wiel ich is monamigo lädeli bin es buurebröötli ga poschte. huere arshcloch gsi. hemmer em mal es paar jahr spöter den hei aaglüte und mit de knallkorkebischtole voll im höhrer ini pölleret.

em andere möngellehrer hemmer mal zmitz ir nacht vo de deliphonkabine uus aaglüte, wo de circus starlight uf de wise vor em schulhuus gwiiled het.

"ja 'ier spreche alfreedo von di circus stareleit. wir so 'aben bemerke in ire klassenzimmere ine ise di televisione am laufe, drum ich ihne jetze alute um zu sagen".

10 minute spöter fahrt er mit em chare vo em schuelhuus vor :lol:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ja guet, anderi persone dörfed also mis chind au nöd schlah. scho gar ned lehrer.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

Tatsujin hat geschrieben:mich het mal en lehrer goohrfiigt uf em pauseplatz, wiel ich is monamigo lädeli bin es buurebröötli ga poschte. huere arshcloch gsi. hemmer em mal es paar jahr spöter den hei aaglüte und mit de knallkorkebischtole voll im höhrer ini pölleret.

em andere möngellehrer hemmer mal zmitz ir nacht vo de deliphonkabine uus aaglüte, wo de circus starlight uf de wise vor em schulhuus gwiiled het.

"ja 'ier spreche alfreedo von di circus stareleit. wir so 'aben bemerke in ire klassenzimmere ine ise di televisione am laufe, drum ich ihne jetze alute um zu sagen".

10 minute spöter fahrt er mit em chare vo em schuelhuus vor :lol:
:1thumb:
:vortex:
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

das topic isch iets endgültig zdumm wurde zumna driluege, close bitte
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Lulz, die Schweiz ist ja voll der Kinderprügelstaat :lol:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Darum schau ich keine Serien. Die sind nur dazu da, um Unmengen an Zeit zu fressen und am Ende der Staffel ärgert man sich über die Cliffhanger und darüber, dass fast nix aufgelöst wird.
Drum lueg ich gar kei TV. Nur dvd und zocke uf de Linwand.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

NERV hat geschrieben:Schläg tüent de Chind nume guet! Lueg mal wie die meischte Jugendliche hütt so druffe sind. Hei zum Teil witt meh als nume Schläg verdient.
Sinnvoll Zyt mit em Chind verbringe und mit en Chind geischtig wachse isch die effektiver Methode. Mini Chind sind no nie gschlage worde und sind verdammt aschtändig. S Schlimmschte wo chasch mache isch kei Zyt mit em Chind verbringe. Am verrägnete Sunntig Nomitag Lego schpile, bescht.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Herr Rossi hat geschrieben:mit en Chind geischtig wachse
Was bedeutet das?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

ehm, mir hend di la sperre, hesch de hint nid checkt? hau gad wieder ab.
I don't believe in orange
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

easy blib nume
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

ich chume usere nid guet funktionierte Ehe und somit chann ich mir au nid vorstelle en Familie zgründe. Jedefalls zum jetzige Zyytpunkt.

zersch mues mer auno en Frau fürs Läbe finde und ich glaube ide hütige Gsellschaft chasch vergässe, wenn hüratisch denn scheidisch di au irgendwenn wiedr.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Reinforced hat geschrieben:ich chume usere nid guet funktionierte Ehe und somit chann ich mir au nid vorstelle en Familie zgründe. Jedefalls zum jetzige Zyytpunkt.

zersch mues mer auno en Frau fürs Läbe finde und ich glaube ide hütige Gsellschaft chasch vergässe, wenn hüratisch denn scheidisch di au irgendwenn wiedr.
das het me eigentlich o früener scho chönne vergesse. nur dass es tabu gsi isch und o süsch schwieirger in jeder hinsicht. ;)
es het sich überhaupt nüt geänderet süsch; hüt chasch wenigstens säge, dass vieli zäme sind, wills (no) wennd zäme sii.
wenn schon würd me gschider mal über sinn und unsinn vo dr eheschliessig rede. aber ebe, mir sind no immer unglaublich prägt vo religiöse wert und kulturgschmois.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

nachdem mini muetter sich hät scheide lah, bini ab em 8. läbensjahr nüün jahr lang 2-3x i de wuche vo ihre gschlage worde.

mit 8i han bi de polizei müesse für mini muetter lüge. wäg mir und minere schwö hät euse vater quasi s'sorgerächt verlore. will ich und mini schwö gloge händ, uf druck vo de muetter ("schuscht willi di nümme, chasch dänn is chinderheim.")

ab em 9. läbensjahr händ mir euse vater müese "gui" nänne (uusgschproche: gwëi), das heisst uf mandarinchinesisch "gschpänscht". das hämmer bis ca. 2003 gmacht.

ab em 11. läbensjahr simmer zu de mormone cho, das sind die gschläckte junge lüüt in schwarz wo bi eu lüütet.
lueg, in bern schtat de tämpel:

http://farm5.static.flickr.com/4106/519 ... 93d8_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
schön oder? dinne isch alles wiis und goldfarbig.

det bin ich ca. 30x under verschiedene näme tauft worde:
http://de.wikipedia.org/wiki/Totentaufe ... tzten_Tage" onclick="window.open(this.href);return false;

mini muetter hät det dänn en 20jährige missionar us amerika känneglernt und sie händ ghüratet. sie isch zu dem ziitpunkt 46i gsi. d.h. ich han als 11 jährige bueb en 20jährige stiefvater übercho, hahaha.

min schtiefvater isch im jahr 2009 zu 236 mönet (19.6 jahr) gfängnis verurteilt worde.

d'spitze vom iisberg. jetzt händer en kontext für mis verhalte. behandlet eui chind guet, schuscht chunnt so öppis use wie ich.
ich, fleischgwordenigs mahnmal für zuekünftigi eltere, hahahaha.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

O_O hat geschrieben:ehm, mir hend di la sperre, hesch de hint nid checkt? hau gad wider ab.
Werum eigentlich? Im VIP isch ja offesichtlich drüber diskutiert worde. So quasi hinter em Rügge....

Btt@planetharrier
Jede Mönsch entwicklet sich i irgend ere Form witer, immer. Wenn me es Chind i de Entwicklig begleitet macht mer sälber Erfahrige wo mer dra wachset. Isch no schwierig z beschribe, mer mues es sälber erläbe wenn mer das möcht.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Herr Rossi hat geschrieben:
O_O hat geschrieben:ehm, mir hend di la sperre, hesch de hint nid checkt? hau gad wider ab.
Werum eigentlich? Im VIP isch ja offesichtlich drüber diskutiert worde. So quasi hinter em Rügge.....
will en mongi bisch.
lakritz
Forums-Jugo
Forums-Jugo
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
165
Trading points minus
0
Chind

Beitrag von lakritz »

Me wird en nöd los! :groel:
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mit mir chamer guet ufere reschpäktvolle Art rede bzw diskutiere. Vilicht wider mol anere gn gärn persönlich. Darf ich jetzt bi wüsse warum oder isch es es Gheimnis?
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

Herr Rossi hat geschrieben:Mit mir chamer guet ufere reschpäktvolle Art rede bzw diskutiere. Vilicht wider mol anere gn gärn persönlich. Darf ich jetzt bi wüsse warum oder isch es es Gheimnis?
mir hend abgstumme

Bild

und da no es paar impressione, han us respekt vo de poster ihri näme zensiert.
O_O hat geschrieben:es isch de greedy usem alte gforum. de mongi us luzern, de isch ganz schlimm gsi lönd euch nid la tüsche.
l*kritz hat geschrieben:rofl. de trüüüürigscht.
*keletor hat geschrieben:also wenns dä greedy isch, isch er würklich eine vo dä ganz ganz dumme.
z***meier hat geschrieben:
th*eye hat geschrieben:eine wo immer vo sinere fründin verzellt, muesch sperre. so leids mir tuet.
:idea:
l*kritz hat geschrieben:hebed mal eui tumme frässene. de typ isches beschisses arschloch und niemer brucht de da.
Skel*tor hat geschrieben:mit däm trottel hät mä ebä erfahrig vo früehner und er selber hät mal gross gseit gha, er chämi nümä (so hanis in erinnerig).

aber du häsch rächt, es gäb no viel meh zum sperre und ich hät ä huufe ideeä. aber alles ufs mal chunnt amigs nöd guät.
Se*hi hat geschrieben:Findi no schön dass mau e Abstimmig ärnscht gnoh wird :lol:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ja jetz weiss i warum, es sind natürlich gueti Gründ. Weisch, es isch no rächt passend das das i dem Thread fürechunt. Nid Jede Mönsch entwicklet sich witer. Da in sind es paar gueti Lüt, aber de Chärn isch wohl glücklicher oni mich als ich mit ihm.

edit: finds chli schad, ihr sind ja im rl ja rächt nätt (zumindescht weiss i das vo dene woni scho mol gseh ha)
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 22 Sep 2011 22:01, insgesamt 1-mal geändert.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Chind

Beitrag von Avenger »

Wasch de hie los?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

chind hat geschrieben:nachdem mini muetter sich hät scheide lah, bini ab em 8. läbensjahr nüün jahr lang 2-3x i de wuche vo ihre gschlage worde.

mit 8i han bi de polizei müesse für mini muetter lüge. wäg mir und minere schwö hät euse vater quasi s'sorgerächt verlore. will ich und mini schwö gloge händ, uf druck vo de muetter ("schuscht willi di nümme, chasch dänn is chinderheim.")

ab em 9. läbensjahr händ mir euse vater müese "gui" nänne (uusgschproche: gwëi), das heisst uf mandarinchinesisch "gschpänscht". das hämmer bis ca. 2003 gmacht.

ab em 11. läbensjahr simmer zu de mormone cho, das sind die gschläckte junge lüüt in schwarz wo bi eu lüütet.
lueg, in bern schtat de tämpel:

http://farm5.static.flickr.com/4106/519 ... 93d8_z.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
schön oder? dinne isch alles wiis und goldfarbig.

det bin ich ca. 30x under verschiedene näme tauft worde:
http://de.wikipedia.org/wiki/Totentaufe ... tzten_Tage" onclick="window.open(this.href);return false;

mini muetter hät det dänn en 20jährige missionar us amerika känneglernt und sie händ ghüratet. sie isch zu dem ziitpunkt 46i gsi. d.h. ich han als 11 jährige bueb en 20jährige stiefvater übercho, hahaha.

min schtiefvater isch im jahr 2009 zu 236 mönet (19.6 jahr) gfängnis verurteilt worde.

d'spitze vom iisberg. jetzt händer en kontext für mis verhalte. behandlet eui chind guet, schuscht chunnt so öppis use wie ich.
ich, fleischgwordenigs mahnmal für zuekünftigi eltere, hahahaha.
Rolf, nöd grad vo schlächte eltere.

de tämpel staht in zollikofe. lol, hani ca. 8 jahr lang nur öppe 500m devo entfernt gläbt.

was het den din stiifpapi gmacht für di 19.6 jahr gfängnis? also mehreri morde müend da ja scho mal inklusive gsi si, wiel suscht wird mer i de schwiiz meischtens nach 15 jahr bereits wieder uf freie fuess gstellt.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

Avenger hat geschrieben:Wasch de hie los?
Cybermobbing
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

Herr Rossi hat geschrieben:Mit mir chamer guet ufere reschpäktvolle Art rede bzw diskutiere. Vilicht wider mol anere gn gärn persönlich. Darf ich jetzt bi wüsse warum oder isch es es Gheimnis?
greedy hat geschrieben:Das Topic hed mich dezue bewoge min Account lo lösche. Ich wott nümm mit so pinleche Gschtalte im gliche Forum tätig sii.
du vollidiot häsch das ja selber wölle!!! mier hälfet dir nur!
Antworten