s muskel grösser mache und körper bilden topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: s muskel grösser mache und körper bilden topen

Beitrag von LeviathanX »

Also wir haben damals regelmäßig drei Mal die Woche dieses 2 Min Maximum-Programm gemacht.. Weiß grad nimmer wie der Sportler heißt, der das entwickelt hat...

Bis auf Bankdrücken jedes Gewicht das für die jeweilige Muskelgruppe persönlich möglich ist 2 Minuten lang entsprechend ausführen... bei Bankdrücken waren dann 12 Wdh x 3, auf 4 Sekunden pro Zug (4 sek runter, 4 sek hoch).. Je nach körperlicher Konstitution haben wir nach einer, spätestens aber nach zwei, Wochen das Gewicht um 5 kg nach oben geschraubt (gut, bei 75kg (inkl. Stange) hatten wir keine Gewichte mehr :lol: )... Ich hab noch etwas Yoga für die Schultermuskeln nebenher gemacht. Konnte so unheimlich schnell steigern... Mein Kumpel kam mir da net hinterher als ich innerhalb von einer Session 12 x 60, 12 x 65, 12x70 und dann noch 2x75 geschafft habe :lol: (Er hat einfach gesagt "Es kann net sein dass Du das packst, ich leg dir so lange 5 kg nach bis Du nicht mehr kannst"; mei hat der blöd geschaut :lol: )

Wir haben eher auf Kraft und Ausdauer trainiert, nicht auf Definition. Leider wegen Studium (und später Arbeit) mussten wir das regelmäßige Programm einstellen (Zeitmangel). Ich hab aber jetzt seit einiger Zeit paar Hanteln daheim; leider nur 30kg inkl. Stange, aber es langt noch für Powerworkout. Das sind 10-15 Minuten pausenlos die Muskelgruppen bearbeiten... 30 kg mit 30 bis 50 Wdh (je nach Muskelgruppe; aber dafür konstant mit 30kg).

Gerade eben auch wieder - war echt ne Tortur gerade zu duschen :lol: ...Aber es is einfach nur super Feeling :)

Ansonsten habe ich unter der Woche meine knapp 2km mit dem Fahrrad (jeweils für hin und zurück); die Strecke is zwar kurz aber ich hau da alles rein was geht (max 39,5 km/h laut Fahrradcomputer; mittlerer Durchschnitt liegt bei 25km/h)... Trainiert Beine und Abdomen hervorragend; sowie die allgemeine Kondition :-D

Da hier Gewichtsangaben so gefragt sind: 1.75m bei 70-73kg
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

ich han e liechti skoliose, drum bruchi immer churzhantle, so dassi beidi körperhälfti glich fescht trainier.
ich überleg mer aber trotzdem i-wänn e langhantle aaz'legge. eifach just because.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Nur so zur Info: Me chan weder uf "Definition" no uf "Masse" trainiere :!:
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Ich geh mal von aus, dass du schon verstanden hast dass ich damit meinte nicht so zu trainieren, dass ich später rumlauf wie arnie aus den 80/90ern ;)
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

mousch hat geschrieben:Nur so zur Info: Me chan weder uf "Definition" no uf "Masse" trainiere :!:
findi etz chli zfescht digital die uussaag.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

LeviathanX hat geschrieben:Ich geh mal von aus, dass du schon verstanden hast dass ich damit meinte nicht so zu trainieren, dass ich später rumlauf wie arnie aus den 80/90ern ;)
99,9% werde nie so usgse wie de Arnie (inkl. mir), egal wie lang und wievil si trainiere!! Da bruchts scho vil meh, Ernährigsplan, Diszpilin und halt au Steroids...also mach der kei Sorge, chasch trainiere wied willsch...;-)

NO PAIN - NO GAIN
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

steroids vor allem. en würkliche ernährigsplan het er glaubs nit würkli so gha wies mkich dunkt, lol. hauptsach mal so 5 kilo rind pro tag und saufparties hends ja amigs au duurend gha.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Tatsujin hat geschrieben:und saufparties hends ja amigs au duurend gha.
aber glaubs eher wenn dae mr. olympia amigs durre gsi isch und so. scho noed zvill.
und wenn sis buech ahluegsch findsch scho en richtige plan. nur mit roids allei gahts ebe au noed.
en sehr disziplinierte mensch wies mich dunkt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

logisch. wer 5h+ am tag 5x ui de wuche trainiert, het sicher es minimum a disziplin. hand kehr um ich muess ca. 10h am tag schaffe, und das macht mir ja au nöd unbedingt de heide spass. also wennis chönt gäge 5h training pro tag iitsuche, ich würs glaubs scho mache.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

scho? jahre lang?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

mousch hat geschrieben:Nur so zur Info: Me chan weder uf "Definition" no uf "Masse" trainiere :!:
scho?
also wännd viel isoliationsüebige machsch gsehsch die einzelne muskle scho viel besser als wännd v.a. komplexi machsch, oder nöd? du meinsch wohl bezüglich repetitione und so.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

er meint glaubs das es weniger vom trainings-(lift)plan abhängt.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

http://www.natural100.de/2011/09/12/kra ... der-nicht/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.natural100.de/2011/09/19/tra ... eine-zeit/" onclick="window.open(this.href);return false;

NO PAIN - NO GAIN
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

nervli hat folgendes geschrieben:
trinke täglich 4-6 Liter Wasser
:shock: das ist doch voll ungesund so viel (außer im heißen sommer). Trinken muss man eigentlich nur, wenn man Durst hat. :idea:
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

nei, trinke dörf mer eigentlich so viel mer will. ds überschüssige ghat eh grad wieder use.
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

PlanetHarrieR hat geschrieben:Trinken muss man eigentlich nur, wenn man Durst hat. :idea:
Herr Roffel
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
chind
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
12
Trading points minus
0

Beitrag von chind »

beachte wämmer über längeri ziit meh als 4-5 L pro tag drinkt und viel schwitzt: nöd z'wenig salz & anderi mineralie zu sich näh. :>
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Avenger hat geschrieben:
PlanetHarrieR hat geschrieben:Trinken muss man eigentlich nur, wenn man Durst hat. :idea:
Herr Roffel
ich finds eh gueti ussag. dae koerper weiss am beschte was er brucht und melded sich denn scho wenn er naehrstoff brucht.
ob es wueki grad ungsund isch so viel ueber dae tag verteilt zu sich zneh weissi noed, aber wenn mer zfill ufs mal suuft cha mer doch tatsaechlich sterbe.
schono recht dumm wenn mer stribt will mer zvill wasser ih sich haet. obwohl effektiv strebe tusch ja nur wenns zlang noed uspissisch.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Mastler(P) hat geschrieben:
Avenger hat geschrieben:
Herr Roffel
ich finds eh gueti ussag. dae koerper weiss am beschte was er brucht und melded sich denn scho wenn er naehrstoff brucht.
ob es wueki grad ungsund isch so viel ueber dae tag verteilt zu sich zneh weissi noed, aber wenn mer zfill ufs mal suuft cha mer doch tatsaechlich sterbe.
schono recht dumm wenn mer stribt will mer zvill wasser ih sich haet. obwohl effektiv strebe tusch ja nur wenns zlang noed uspissisch.
Also das mit em Durscht: Das isch sicher nid s dümmscht... Aber wemer demit will sägä, dass drum 4-6l Wasser am Tag z vil sind, denn isch das so allgemein gseit ebä zimlich falsch. Es chan nämlich durchus si dasmer halt durscht gnueg für 4-6l Wasser am Tag hed...

Amene Heissä Summer Tag han ich teilweis au durscht gnueg für 10 Liter Waser, oder au meh (wemer no irgenöpis macht und ordentlich schwizt sowieso).

Was s Sterbä vor luter Wasser betrifft, so isch das glaub ehnder en Shock ähndlichi oder so wo cha passiere... eini isch jo mol gstorbä, aber diä isch grad vorher irgendwiä ewig gseklet, oder en Triathlon oder so öpis, und isch absolut dehydriert gsie, und hed denn grad sofort unmängä Wasser i sich inä gschüttet. Und denn ischsi gstorbä. Gnau a was weissi nid, aber hed glaub unter anderem mit em Chreislauf und em Mineral Hushalt im Körper ztuä (de Körper isch jo im Verglich zum Wasser sehr Salzig, und wenn denn i churzer Zit sehr viel nid salzigs Wasser in Körper chund, zieht s Salz überall i üsnä Zällä das Wasser a).
Aber das isch es anders Thema, wills ebä nid nur uf d Mängi, sondern ebä au d Gschwindikeit druf a chund. Drum sötmer au langsam trinkä, wemer würklich dehydriert isch (was mer aber oft sowieso automatisch macht).
Honey Badger

Beitrag von Honey Badger »

Acid hat geschrieben: Also das mit em Durscht: Das isch sicher nid s dümmscht... Aber wemer demit will sägä, dass drum 4-6l Wasser am Tag z vil sind, denn isch das so allgemein gseit ebä zimlich falsch. Es chan nämlich durchus si dasmer halt durscht gnueg für 4-6l Wasser am Tag hed...

Amene Heissä Summer Tag han ich teilweis au durscht gnueg für 10 Liter Waser, oder au meh (wemer no irgenöpis macht und ordentlich schwizt sowieso).

Was s Sterbä vor luter Wasser betrifft, so isch das glaub ehnder en Shock ähndlichi oder so wo cha passiere... eini isch jo mol gstorbä, aber diä isch grad vorher irgendwiä ewig gseklet, oder en Triathlon oder so öpis, und isch absolut dehydriert gsie, und hed denn grad sofort unmängä Wasser i sich inä gschüttet. Und denn ischsi gstorbä. Gnau a was weissi nid, aber hed glaub unter anderem mit em Chreislauf und em Mineral Hushalt im Körper ztuä (de Körper isch jo im Verglich zum Wasser sehr Salzig, und wenn denn i churzer Zit sehr viel nid salzigs Wasser in Körper chund, zieht s Salz überall i üsnä Zällä das Wasser a).
Aber das isch es anders Thema, wills ebä nid nur uf d Mängi, sondern ebä au d Gschwindikeit druf a chund. Drum sötmer au langsam trinkä, wemer würklich dehydriert isch (was mer aber oft sowieso automatisch macht).
hauptsach hesch öppis gschribe. mein gott :typej:
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Din Gott hetti sicher gern du würsch mich ufklerä und mir sägä wiäs denn würklich isch statt eifach nur e dummi Schnurrä zha.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

10l Wasser am Tag....me chas also übertriibe :P

@topic:
ich hasse langi training - ich mache lieber interval 20min/Tag, als 2 Std. dümmlich velofahre wo ersch no weniger bringt.
grundsätzlich interessiert mich cardio und schulter-/rückebereich, will ich da zimli problem ha sitem studium und büro-alltag. üebige machi vorallem mitem eigete körpergwicht, was extrem aastrengend sii cha wenn mer's richtig macht. gymball und gummiband sind o recht super. gross muskel uufbaue wetti nid.

zum thema: http://www.amazon.com/You-Are-Your-Own- ... 890&sr=8-1" onclick="window.open(this.href);return false;
(dütsch http://www.amazon.de/gp/product/3868831 ... ss_product" onclick="window.open(this.href);return false;)

so zimlich dr grösst i dem bereich, wenn's ums trainiere ohni grät geit. super für lüüt wo nachem schaffe nid no gross ins gym chöi oder wei.
ha denkt i stüüre das no zum thema bii :herzli:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Sylvara hat geschrieben:ha denkt i stüüre das no zum thema bii :herzli:
:1thumb: machsch wükli guet.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Sylvara hat geschrieben:10l Wasser am Tag....me chas also übertriibe :P
Ja eh... aber ich han halt au ordentlich Körpervolumä, zudem Schwitzi oft wiä en Dubl (was schinbar i de Familie lieht...). Und wemer so jenschtes Flüssigkeit verlürt muesmer halt au wieder chli nohschüttä... ich jo nid so dasimi Zwing soviel z trinkä... passiert automatisch.

Sylvara hat geschrieben:zum thema: http://www.amazon.com/You-Are-Your-Own- ... 890&sr=8-1" onclick="window.open(this.href);return false;
(dütsch http://www.amazon.de/gp/product/3868831 ... ss_product" onclick="window.open(this.href);return false;)
Cool findi no dass zumene Buech wo "Fit ohne Geräte" heisst grad noals erschts zwei Ligestützhilfene empfholä werded :P (aber logisch, isch Amazon, nid vom Buech).

De macht au ohni Grät: http://www.amazon.co.uk/Solitary-Fitnes ... 836&sr=8-1" onclick="window.open(this.href);return false; und isch rächt fit, obwohler immer igsperrt isch und er hed en unendlich grossi Klappä... stelläwis no rächt amüsant. Isch aber scho no es asträngends Programm. Wiä effektiv dasses würklich isch chani aber nid sägä, hans nur churz mol agluegt. Er seit zwar er sig de Bewies dasses super isch, er isch aber au de ganz Tag inere Knascht Zällä und macht tusigi vo Liegestützä oder Sit Ups jedä Tag... do wirsch natürlich au fit wenns nid so effektiv isch.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

chunnt halt drufaa, was du wettsch...wenn eifach grundsätzlich fitness wettsch mache, unnötigs fett loswerde, herz trainiere etc. denn isch abwechsligsriichs bodyweight-training sehr effektiv. lol scho e halb stund Pilates isch aastrengend für öppert, wo schlecht trainiert isch. :)

die meiste lüüt bruuchet ja das - da geit's eigentlich weniger um ins gym ga pumpe, sondern grundsätzlich fitter sii. und das chasch liecht o vo deheime uus, ohni gross equipment. "nur" disziplin bruuchts halt und regelmässigkeit. eifach ufe hometrainier hocke find ich persönlich eh längwilig und eisiitig.

dä Bronson kenni scho....e spinner ischer.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Antworten