Chind

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Findsch na guet Chind ha?

Nei
15
41%
Ja
13
35%
Weiss nid / mir egal
9
24%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 37

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Chind

Beitrag von Gurgelhals »

Wasser predige und Wii trinke. Händ mer immer gärn :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Master(G) hat geschrieben:das predige isch scho sitt jahre Nerv... utopie!
Ich glaub schwer, mier hei hie drinne eifach viel ds'vil SVP Ahänger. Mir sötte mal chli meh SP und grüeni User chöne für en Mitgliedschaft gwinne. De Roland Näf als Moderator wär scho mal en guete Afang.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Tatsujin hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:je meh me macht, umso langsamer vergaht d'ziit.
ja genau :groel: :groel: :groel:
s'dümmscht woni jeh glässe han :groel:
häts vl. nöd so formuliert, aber grundsätzlich stimmts. Ziit wird uusgfüllter und chonnt eim drum definitiv länger vor.
Es Wocheänd chann eim vorcho wie e Woche Ferie, wänn dZiit weisch uuszfülle.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Gurgelhals hat geschrieben:Das Topic hätt über die letschte paar Siite es paar rächt interessanti Wändige gno :lol:
rofl, wahr :vortex:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Vyse hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
häts vl. nöd so formuliert, aber grundsätzlich stimmts. Ziit wird uusgfüllter und chonnt eim drum definitiv länger vor.
tatsächlich stimmt beides. zyt-wahrnehmig isch sehr komplex (und interessant).
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Sylvara hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
tatsächlich stimmt beides. zyt-wahrnehmig isch sehr komplex (und interessant).
wer ziit(-wahrnemig) chönti kontrolliere, chönti allefalls sehr viel länger läbe. leider isch es aber en eifachi tatsach, dass sich d ziitwahrnemig mit zuenemedem alter verchürzt. aber ebe wie du seisch, es isch en sehr komplexi und na rächt unerforschti wüsseschaft.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

was ich gmeint ha dermit isch, dass dr vortex scho recht het gha aber ds gegeteil ebe o stimmt. je nachdem.
mängisch sind 10minute i dem forum o wie e halbi ewigkeit :lol:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

das topic :lol:
:lol:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

go go cybermobbing
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Overdose
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Overdose »

:wixer:
Dateianhänge
lulz
lulz
Gladiator2.jpg (63.17 KiB) 1987 mal betrachtet
Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

zum thema: chinder, irgendwenn ma gern.

was chasch wichtigers mache als laebe schaenke und dem waese dwelt zeige und erchlaere etc.
ich find au dass die wo wuessed das sie chind wennd, noed soettet zlang fackle und uf irgend eh super konstellation ih ihrem laebe abwarte.
ob mit vill oder wenig geld und ziit, es gaht scho irgendwie. besser als wenn denn dchance verpasst haesch und dich nur no froege chasch wies gsi waer.
chind hat geschrieben:d'spitze vom iisberg.
:fear:
NERV hat geschrieben:Jetzt tuet er übrigens nume no spärlich öppis chaufe. Gitt schins nüme viel bruchbars, was ihn scho chli truurig mache tuet.
lueg ihn gnau ah, das isch dini zuekunft!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Läbe schänke? wertvoll? dNatur verschlüüderet Läbe im Millisekundetakt, offebar ischs so wertvoll nöd. (natürli empfind mes trotzdem eso)
Du chasch dich au paar wenige Lüüt, wo scho uuf dä Wält sind zuewände ohni Chinder zha.
Will jede meint, nur seigene Chind chann me vollkomme und bedingigslos liebe, entstaht die gross Blindheit under dä Mänsche uufenand.
Wieso bruucht jede siis eigene chliine Mänschli, zum em dWält und sLäbe zeige? Villicht will me nomal vo vorne läbe möcht und glaubt defür es Chind zbruuche.
Chamme dänn nöd sälber nomal dä ganz Entdeckigsprozäss für sich versueche zmache, sich nomal dGsamtheit vo dä Wält sich sälber vorfüehre ohni Begleitig vomne Chind?
Zuletzt geändert von Vyse am 23 Sep 2011 12:19, insgesamt 1-mal geändert.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Vyse hat geschrieben:Läbe schänke? wertvoll? dNatur verschlüüderet Läbe im Millisekundetakt, offebar ischs so wertvoll nöd.
das isch eso. nur sind mir (ja ich wiederhole) dermasse prägt vo christliche wert nach wie vor, dass lebe dä stellewert het, unantastbar. ds grösste überhaupt isch läbe schaffe etc. pipapo. fortpflanze und arbeite, die zwei höchste gebot - nonid allzu lang här isch das. schiesslich darf dr bürger uf kei fall zyt ha zum uf anderi ideeä cho. ja so het das d'chile jahrhunderte lang triebe. o in andere religione natürlich ds gliiche. das hinterlaht i jedere kultur spure.

lebe um jede priis isch o so öppis; drum tüends ja bi dr euthanasie immerno so sautumm. es seit genau garnüt und garniemer, dass mer läbe MUES. ds gliiche mit selbstmord - gaht genau keine öppis aa. lebe isch nid immer lebenswert, das isch eifach e wertvorstellig vo einige "so mues es sii". söll gfelligst jede selber entscheide, was er mit sim lebe macht oder au ohni. mir sind ebe o no immer nid e säkuläre staat. aber es chönnt schlimmer sii, mir chönnted imne gottesstaat lebe...oder i de USA :lol:

ds hertischte zu dem thema han ich letzthin zu 9/11 gläse übrigens - http://www.dailymail.co.uk/news/article ... owers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

herte tobak
es wär mir nid inere million jahr in sinn cho, dass das ev. dr hintergründig grund isch gsi, wieso die amerikanische medie wenig bis garnüt vo de 'jumpers' zeigt hend. ich hätt sälbstverständlich aagnoh, dasses eifach too much isch gsi zum zeige, zviel horror und fast pietätlos es spektakel druus zmache. so naiv chamer sii. jaja, e guete christ müesst halt im füür verbrenne und versticke.....ds chalte chotze chunnt eim da.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

NERV hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:das predige isch scho sitt jahre Nerv... utopie!
Ich glaub schwer, mier hei hie drinne eifach viel ds'vil SVP Ahänger. Mir sötte mal chli meh SP und grüeni User chöne für en Mitgliedschaft gwinne. De Roland Näf als Moderator wär scho mal en guete Afang.
lololol es forum wo vor sozis und kommuniste nur so wimmlet. lol. gamer halt.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

@Sylvara

Gsehs sehr ähnlich. Under anderem hani sGfühl, dass dUnfelxibilität vo religionsbasierte Wert es grosses Problem isch, also
dass sobald me öppis in Frag stellt, au sgsamte Konstrukt in Frag gstellt wird und somit a Glaubhaftigkeit verlüürt, es wird mitm hinderfröge immer brüchiger und zwiiflerhafter. Wämmes uufrächt erhalte will, dörf me gwüssi Bedingige gar nöd in Frag stelle.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Vyse hat geschrieben: Chamme dänn nöd sälber nomal dä ganz Entdeckigsprozäss für sich versueche zmache, sich nomal dGsamtheit vo dä Wält sich sälber vorfüehre ohni Begleitig vomne Chind?
Doch, das chame. Vil möcheds au, no meh möched weder s einte no s andere. Schpilt aber au gar kei Rolle, solang mer gnueg tolerant isch beides z akzeptiere.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

es geile isch daenk bim eigene chind das en teil vo dir drin gsesch.
en chline mini me wo chli attribut vo dir und im beschte fall dim heiss gliebte partner wiederspiegelt.
isch oepe dae ultimativ usdruck vo liebi.. wenn noed grad us versehe en nutt gschwaengert haesch.

sicher cha mer au uf solo mache, wies dr vysi schildert, aber gnau so guet cha mer dae weg au mit chind gah. wieso noed?
wie cha mer chinder allgemein ueberhaupt hasse?
sie sind meischtens guet druff und gsehnd suess us, sind unschuldig, chli, redet suess. lol.
klar choends einem au derb uf dae wecker gah, aber wenn mers chli locker nimmt cha mer guet mit ihne uscho.

ich werd mine chinder wohl no recht vill freiheite geh und so bloeds toehnt, chli es zwuesche ding vo vater und kolleg si.
isch doch geil, wenn dis chind chli aelter isch chasch mit ihm go seich mache. weisch wie?!
high five, mini me, yeah! und jetz goemmer mal dae onkel vysi go zeuckle, chum. - mega wirds. :D
und wenni denn nuem mag, chill ichs wie dr master an tisch und lah dae chli no chli ume renne.

parenthood - easy shit.
Sylvara hat geschrieben:ds hertischte zu dem thema han ich letzthin zu 9/11 gläse übrigens - http://www.dailymail.co.uk/news/article ... owers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://youtu.be/pDxn0Xfqkgw?t=15s" onclick="window.open(this.href);return false; i did nothing! the pavement was his enemy.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

dr Vyse het nieneds gseit, dass er chind hasst....
und das wo du beschriibsch isch sicher sehr super - drum wennd lüüt ja o chind. ich ha eifach zviel respekt dervor glaubs, dass das für mich nonid grund gnueg argument wär, egal wie schön. so oder so, mues es jede selber wüsse und hoffentlich richtig entscheide für sich. und nei, es isch kei easy shit.

Vyse hat geschrieben:@Sylvara

Gsehs sehr ähnlich. Under anderem hani sGfühl, dass dUnfelxibilität vo religionsbasierte Wert es grosses Problem isch, also
dass sobald me öppis in Frag stellt, au sgsamte Konstrukt in Frag gstellt wird und somit a Glaubhaftigkeit verlüürt, es wird mitm hinderfröge immer brüchiger und zwiiflerhafter. Wämmes uufrächt erhalte will, dörf me gwüssi Bedingige gar nöd in Frag stelle.
ich weiss nid, ich han eigentlich nur lüüt um mich ume, wo dert dure recht guet chasch diskutiere und abklärt sind. das heisst denn nolang nid, dass sie nid gliich chind wei, mehreri hei familie. dr hintergrund verstah heisst ja nid, dass mer sich automatisch nur für eis cha entscheide. störe tüend mich nur die, wo ds missionarische bändli ablauft.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

lol, de Mastler und Mastler jnr. mich go zeukle cho, ich gsehs scho, beid in Kung-Fu Ahgriffsstellig uuf mich uusgrichtet :lol:

Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Sylvara hat geschrieben:dr Vyse het nieneds gseit, dass er chind hasst....
das han ich au nie behaupted. mini gedankegaeng sind ab dem satz scho wietergange...
Sylvara hat geschrieben: und nei, es isch kei easy shit.
:lol:
Vyse hat geschrieben:lol, de Mastler und Mastler jnr. mich go zeukle cho, ich gsehs scho, beid in Kung-Fu Ahgriffsstellig uuf mich uusgrichtet :lol:
:lol: ich heb en denn scho chli zrugg.
chasch dich au ruhig wehre wenns der zvill wird. er soell schliesslich au grenze kennelerne. :)
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

Sylvara hat geschrieben:ds hertischte zu dem thema han ich letzthin zu 9/11 gläse übrigens - http://www.dailymail.co.uk/news/article ... owers.html" onclick="window.open(this.href);return false;

herte tobak
Ganz harte Tobak. Da verschlahtsmer eifach t Sprach.

Ansuschte zum Thema: +1 Sylvara / Vyse :1thumb:
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

da no es lied für de nerv

Quelle
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Sylvara hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Läbe schänke? wertvoll? dNatur verschlüüderet Läbe im Millisekundetakt, offebar ischs so wertvoll nöd.
das isch eso. nur sind mir (ja ich wiederhole) dermasse prägt vo christliche wert nach wie vor, dass lebe dä stellewert het, unantastbar. ds grösste überhaupt isch läbe schaffe etc. pipapo. fortpflanze und arbeite, die zwei höchste gebot - nonid allzu lang här isch das. schiesslich darf dr bürger uf kei fall zyt ha zum uf anderi ideeä cho. ja so het das d'chile jahrhunderte lang triebe. o in andere religione natürlich ds gliiche. das hinterlaht i jedere kultur spure.
Es isch aber ebä au so (ja, ich wiederholä mich au), dass scho Chindli gmacht wordä sind, bevor irgendöper öpis vomene Christätum gwüsst hed. Und jeglichäs läbä um üs pflanzt sich ebäfalls fort, wenn möglich (und s meischtä devo stoht usserhalb jeglichen Verdachtes irgendwiä Christlich beiflusst zsi).

@Vyse:
Das d Natur Läbä nimmt, hed übrignes nüt demit ztuä öb läbä Wertvoll isch oder nid... es wär kei Wiederspruch, de Tod ghört genau so dezuä wiä alles anderä au.

Und nur will du villicht nid so viel devo haltisch chind zha, chasch natürlich nid eifach dini Vorstellig devo was das bedüted uf alli anderä awändä, und nocher erstunt sie, werum diä denn chind super finded.

Nur scho dis Bispil mit vo wägä Wält und Läbä chamer grad so guet genau umgekehrt aluege.
Zudem gits hald au verschiedeni Mänschä, diä eintä sind ehnder Familiämänschä, anderi ehnder weniger. Isch jo nid unbedingt so wahnsinnig tragisch.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Sylvara hat geschrieben:was ich gmeint ha dermit isch, dass dr vortex scho recht het gha aber ds gegeteil ebe o stimmt. je nachdem.
tatsujin & typej händ probiert z'dänke => fail. lüüt wo de gröscht teil vo ihrer ziit mit langwiiligschtem fark verbringe chönnd das au nöd verstah.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

O_O hat geschrieben:Ich blabla...
susch bisch ja oft en guete aber das isch jetz e sinnlosi möngel action us purer internetzlangwiili gsi. nöd grad es highlight.
I speeled my drink!
Antworten