Chips sin super, weiss jede. Drum gits au e Chips Topic.
Für die wenige wos filich no nit wüsse. Zweifel het nach mind 10 Jahr t Onionrings wider use Märt brocht und das wegere facebook gruppe
ich gib es solides 8/10
evo hat geschrieben:Chips sin super, weiss jede. Drum gits au e Chips Topic.
Für die wenige wos filich no nit wüsse. Zweifel het nach mind 10 Jahr t Onionrings wider use Märt brocht und das wegere facebook gruppe
ich gib es solides 8/10
geil!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Ich ston extrem uf Corn Chips, entweder vo Zweifel oder Chio. Am beschte die mit Chääas Gschmack. Dezue die pikanti Dip-Sauce vo Chio (im Glas, logisch) und em orale Orgasmus stot nüt me im Weg...
Süsch halt die normale Zweifel Classic nature...super sinds, hesch einisch agfange wirds schwer wirde ufdshöre...^^
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
mousch hat geschrieben:Ich ston extrem uf Corn Chips, entweder vo Zweifel oder Chio. Am beschte die mit Chääas Gschmack. Dezue die pikanti Dip-Sauce vo Chio (im Glas, logisch) und em orale Orgasmus stot nüt me im Weg...
Dito, nur han ich anstatt Chäs lieber mit Paprigga Gschmack..
Onion Rings sind super, ha zum Glück no zwei Pack chöne pöschtele..
Tüscht das oder sinds jetzt echli luftiger? Isch schones ziitli här, ich weiss, aber han si nöd so luftig in Erinnerig gha
Sephi hat geschrieben:Salt & Vinegar! Immer mega, und d Zweifel si ebe erstuunlech guet für die wo Salt & Vinegar kennet und schätzed!
So richtig suur
sicher? Hani letscht wucheend mal en päggli kauft und di stöhnd no nebed mir, denn chani mi ja richtig druff pfroie
In Kreta hani mal Pringles salt & vinegar gha, sind au sehr guet gsi
Sephi hat geschrieben:Salt & Vinegar! Immer mega, und d Zweifel si ebe erstuunlech guet für die wo Salt & Vinegar kennet und schätzed!
So richtig suur
sicher? Hani letscht wucheend mal en päggli kauft und di stöhnd no nebed mir, denn chani mi ja richtig druff pfroie
In Kreta hani mal Pringles salt & vinegar gha, sind au sehr guet gsi
Pringels = fake Gaggi Chips
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!