Jones hat geschrieben: ↑22 Dez 2021 10:47
i ha zu kem zytpunkt behouptet, ig sig e motorebouer aber dir wöue klar mache, dass du äbe o kene bisch...
Ha ich jo au nie für mich Aspruch gno. Aber nomol: Schrubsch Du wenigschtens sälber am Auto?
Und ich wiederhole: En Motorebauer isch ebefalls kein Motoreingenieur sondern im beschte Fall en (sehr) begabte Automechaniker ...
aber wenn du di über die drehmomentschwache vtec motore luschtig machsch, ig denn z'argumänt bringe, dass dank dr churze übersetzig mit dr höche drehzahle äbe dennoch einiges a drehmoment am rad achunnt und du denn z'argument bringsch: "was interessiert mi das als endchund?" hani kener frage meh.
Goht mir genau glich mit Dir. Wenn Du vo "einiges an Drehmoment wo am Rad achunnt" redisch und das nid emol im Asatz längt zum mit 6'000 U/Min. im zweite Gang im Powerdrift us enere Kurve z'cho => sorry, aber unter "einiges an Drehmoment" verstand ich halt öppis anders ...
denn isches das, wasi gschriebe ha: billigi kritik und polemisch no derzue.
Polemisch bisch genau Du mit Dim luschtige G-Lader-Argumänt wo nid mit Fakte chasch unterlege. Die 208 Nm sind Fakt, do chasch di no lang hi- und härwinde.
d'übersetzig AB WERK sorgt ja scho derfür, dass äbe dütlech meh am rad achunnt, als die 208 ar welle würde vermuete lah. das si efach fakte. dr 0815 typ cha mit däm nüt afah. du hingegen weisch, dass es so sich und ignoriersch es i dire abneigig gäge das outo...
Siehe obe, Chraft isch öppis anders ...
Und rein vom Fahrgfühl und dene 6.2 Sekunde her träffeds die magere 208 Nm ebe ziemlich genau.
denn bezeichnisch dr s2000 als lahmi gurke und glichzytig postisch, dass pre-2000 es outo mit weniger als 6sek füre sprint als "sehr schnell" agluegt worde ich. dr s2000 isch 1999 usecho und het 6.2 sek. ähm.. ischer itz e lahmi gurke oder ischer "sehr schnell" (bzw 0.2 sek langsamer als sehr schnell...

) beides dini ussage...

"Lahmi Gurke" isch natürlich überspitzt usdruckt, das sött doch klar si?
Er isch schnäll aber ebe nid so schnäll wie sich das für die damaligi sportlichi Speerspitze vomene Hersteller ghöre würd. Die Abgrenzige bi de Sekunde sind ungefähri Wärt wo mer logischerwys nid uf d'Dezimalstell genau cha gse.
Es Auto us dere Zyt mit 0-100 unter 6 Sekunde isch halt scho fascht e chlini Sensation gsi. Sogar en NSX het dütlich über 6 Sekunde gha obwohl er als "beschte Ferrari, wo Honda je baut het" betitlet worde isch. En richtige Supersportwage us dere Zyt wie en Lamborghini Diablo isch denn aber ganz klar in under 5 Sekunde vo 0 uf 100 km/h gsi.
Aber das weisch ja sicher sälber au - muesch Di nid absichtlich so blöd stelle ...
i ha o nie behouptet, dass vtec z'schnellschte motorekonzept isch. logischerwiis isch quasi alles, wo glade isch, schneller.
mis argument, dass vtec für N/A öpis vom beschte isch, chasch nid widerlege (hesch kes bispiu vome sterchere 1.6er z.b) und dennoch bezeichnisch vtec als grümpel... momau: N/A und F/I z'vergliche isch dämlech!
Nomol - ich ha jo au en GSI 16V als Verglich brocht => dä isch N/A wie Du das gärn hettisch. Klar het dä mehr Hubrum aber nomol: Es bringt eim doch en Füechte wenn en Motor e super spezifischi Leischtig het aber dä im Opel GSI het underem Strich bi praktisch glichem Leergwicht in absolute Zahle die glichi Leischtig plus wesentlich mehr Drehmoment ...
dr punkt isch ja grad, dass honda dennzumal die drehmomentschwache hochdrehzahl motore äbe mit liecht outos kombiniert het.
isch ihri philosophie gsi bis ihne d'abgaswert bzw die neu richlinie e strich dür d'rächnig gmacht het.
Ebe - denn bestätigsch jo au, dass die Honda-Motore us dere Zyt eher drehmomentschwach gsi sind? Und bim S2000 chunnt denn no drzue, dass er kei Liechtgwicht meh isch.
Und im Verglich zum CRX VTEC händ anderi Hersteller in dr gliche Klass jo au liechti Autos gha. Das isch also kei Alleistelligsmerkmal gsi.
NID d'afälligkeit wie bim g-lader z.b...
Jetzt chunnt er zum hundertschte Mol mit dere These. Fakte bitte => hesch entsprächendi Statistike? Wenn si jo ach so afällig sind werum gits denn no sovil devo uf Autoscout, ganz im Gegesatz zu CRX VTEC
Gang emol Interviews vom Ernst Fiala go läse wenn Di würklech es bitzli wotsch wyterbilde. Denn erfarsch us erschter Quelle vom damalige Leiter Forschig und Entwicklig, werum si dr G-Lader nüm witerbaut händ. Chline Tipp: Es het relativ wenig mit Fehlerafälligkeit z'tue ...
Und suscht eifach Schnorre hebe anstatt Dich mit Forewüsse lächerlich z'mache ...
du magsch nid per se e markebrille aha aber du hesch e "anti honda brille" und lahsch dini persönlechi enttüschig vo dim s2000 dini objektivität beiflusse, wenns drum geit, gwüssi konzept z'beurteile..
Und wieso würd ich denn sofort en CRX VTEC fahre im Alltag wenn ich doch e "anti honda brille" aha? Chasch mer das erkläre?
Denn zeig mer doch Du Gegebispiel uf wo Honda vo 1990-2005 so innovativ gsi isch wie VW oder BMW? Ussert em x-te 4-Zylinder mit VTEC?
andersch si dini ussage nid z'wärte... (s. lahme s2000 / "sehr schnell" oder grümpel vtec / kenne ke bessere 1.6er N/A)
Wie obe scho gseit: Das sind überspitzti Ussage, ganz klar.
Ich ha au scho es Doppelvanos und en G-Lader bis uf s'letschte Schrübli usenandgno und das sind finmechanisch gseh eifach Wunderwerk. Ganz im Gegesatz zu sonere relativ eifache Umschaltig uf es anders Nockeprofil wie bim VTEC.
Natürlich: In dr Eifachheit ligt wahrschinlich au d'Zueverlässigkeit begründet, aber mich fasziniert s'Umgekehrte halt mehr solang under em Strich absolut gseh mer uf dr Stross achunt ...