Guildwars 2

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0
Re: Guildwars 2

Beitrag von Sylvara »

Quelle

mal abgseh vo dem ganze dynamic events konzept, woni recht super finde - das game gseht eifach fantastisch uus. :herzli:
jede neu biitrag isch dr totali augeschmaus, settings und grafikstil sind :herzli: :herzli: :herzli:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

so vo wege 'epic scale' und riesegrossi städt :-D -

Quelle

d'Asura werde mir o immer sympathischer.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

die Landschafte und Stedt sind au das was mi bisher am meischte fasziniert an GW2. Aber vieles was akuendigt isch, oder ebe nid macht mir Buchweh. am meischte d'Ussag dass es kei Raids wird gae. Das isch oeppis wo in minere vor allem durch WoW praegte Vorstellig vomene MMO ueberhaupt nid goht.

Und denn het no oepper in minere Rift Gilde wo zimlich GW Fan isch gmeint dass es vor allem es PVP Spiel wird waerde. Das losst mi grad namol es bitz schlaechter schlafe. PVP Isch ok. Ich han gaern Warhammer und AION gspielt, aber als Hauptinhalt moecht is nuem. Da blibe taktischi PVE Dungeons uf der Strecki. Und vor allem isches enorm schwierig imene PVP Spiel Luet zfinde mit Raiderfahrig und Wiperesistenz. Han do d'Erfahrig gmacht dass die meischte nach em dritte Wipe bimene neue Boss finde es seg jetz gnueg und anderi wo d'Gruppe inere Endgame Instanz leave will grad irgendwo es PVP Scharmuetzel afangt. Da hani kei Verstaendnis.

Bin gspannt ob GW2 mi chan es bessere belehre. Jedefalls isches mini groescht MMO Hoffnig (gseh) in Bezug uf es langfrischtig motivierends Spiel.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

gaht mir o so....also es wird ganz sicher anders als wow. aber für mich isch das ebe positiv mittlerwiile.
was klar nid stimmt isch, dasses eso pvp-lastig wird werde, wie guild wars 1. das hends mittlerwiile mehrmals gseit, dass GW2 düütlich breiter wird und meh lüüt will aaspreche, als dr ruef vom vorgänger. :idea: natürlich gits widr PvP, aber nid nur.

das mit de raids chame so oder so gseh; ich finds ebe sehr beschränkt, wenn MMOs ihres endgame über raids definiere. persönlich wott ich das nümm - sowieso hani es problem dermit wie 'endgame' WoW in vieler hinsicht het kaputt gmacht (also d'welt an sich, dr leveling prozess usw.). ich lah mich lah überrasche. :)
i denke ebe o nid, dassi GW2 überhaupt eso wirde spiele, wie ich WoW gspielt ha. irgendwie bruuchi das nümm. i freumi eher uf die grosse maps, traveling, quests mache, langsam uflevle, crafting, ev. bitz PvP mit kollege. ich gseh mich i keim MMO meh regelmässig raide. für mich vo dem her voll easy was bisher so isch gseit worde. schöni maps, schöni musig, flüssigs gameplay - und ich bin scho fast glücklich. :herzli:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

jetz faht das o scho aa :roll: - http://www.guildwars2.com/en/shop/guild ... arr-plush/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Combo UI

When two players create a combo, we create a floating notification for each player that shows that they did a combo and which skills were involved. Skills also display their field type or finisher type in their description, to help players experiment.

Guild Wars 2 combat is all about dynamic teamwork. We want to make sure that players are working together, and cross-profession combos are another way we encourage this. Almost every weapon has some sort of initiator or finisher which leaves two players ample opportunities to find and capitalize on combos, regardless of profession or other skill choices. All that is left now is for you to find and master them.
combos :herzli:
sit FFXI wart ich druuf!
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

das häts doch im EQ2 geh?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

weissi nid...EQ2 ha ich nur grad öppe 2 täg gspielt :fear:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

scho det häts niemerd grafft und gmacht.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

in FFXI sind skill chains sehr interessant und komplex gsi. :idea: http://www.gameguidesonline.com/guides/ ... _chart.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
isch essenziell gsi zum x-fachi damage mache gege bosses. ich han's mega gfunde.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

neus video zur character creation - http://www.youtube.com/watch?v=iH9M9KQzypc" onclick="window.open(this.href);return false;

mer darf wahrschinlich jetz scho bhaupte, dass GW2 die stärksti customization bis dato wird abliefere. und ebe nid nur viel options, sondern alles vo schön bis hässlich isch möglich und d'unterschied sind effektiv.
sehr frisch :1thumb:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

WTFFFFF

Quelle
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

fucking finally - http://massively.joystiq.com/2011/12/14 ... is-friday/" onclick="window.open(this.href);return false;

a dem gmässe, tipp ich jetz mal uf Q2 2012
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Sie haend versproche kha dass d'beta no das jahr startet. es isch dezaember worde und mer het sich immer no niene choenne amaelde bzw bewaerbe. Jetzt verchuendets am 16. seg closed Beta im Fall gstartet und natürlich mit absoluter nda schweigepflicht. Sorry, aber e Beta ohni Teschter schmeckt doch irgendwie nachere farce, oder ? Händs die eigene Programmierer iglade ?

So oeppis aehnlichs het afangs Johr Bluehole / Frogster mit Tera abzoge. E Minibeta fuer handverläseni Forebsuecher und das gross als "Closed Beta het agfange" verchuendet. Das Event isch es paar Tag gange. Sither het met nuet me ghoert. Die richtigi Tera Beta chunnt denn circa Frühlig 2012.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

employee&family beta isch ja nid soooo ungwöhnlich -? het blizzard bi wow o gmacht. es mues nid unbedingt es zeiche sii, dasses bis zu public testing no ewig geit. i bin jetz mal optimistisch. :lol:
zudem isch Tera für mich i garnüt es vorbild. ;)
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Natürlich isch das nid ungwöhnlich. Aber e Friend & Family Alpha wie Blizz das macht losst überhaupt nid uf Beta schliesse. Das chan es paar Mönet oder au es Jahr ga bevor richtigi Teschter inedörfe. Das isch jo grad sbeunruhigende an GW2. Will sich so überhaupt nüt änderet dermit. Es isch so schwammig wie die ganzi Entwicklig vo de letschte paar Jahr. Mir bringets 2009 use. Ja nei doch nid. isch nonig guet gnueg. villicht 2010. hm ... mir händ so vili Idee. lölchen. Mol luege villicht 2011 ... hihihi au nid.
Perfektionischte und en Publisher mit Gäld ohni Änd isch für die wo druf warte eifach d'Höll.

zum Glück spieli SWTOR im Momänt. Sunscht würdi glaubs wahnsinnig wärde. :lol:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

mitterlwiile gseh ich's ebe anders. mi schissts scho o aa, aber ich find nüt schlimmer als MMOs wo vor-früeh launched. alles, nur nid das - da warti lieber nomal es jahr uf GW2 und derfür halte sie o würklich alli versprechige. :) ob's aber würklech us dem grund so 'langsam' unterwegs sind momentan, isch e anderi fraag.
i hoffe jetz eifach mal uf früehlig 2012.
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Tera :wixer:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

:vortex:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

Sylvara hat geschrieben:employee&family beta isch ja nid soooo ungwöhnlich -? het blizzard bi wow o gmacht. es mues nid unbedingt es zeiche sii, dasses bis zu public testing no ewig geit.
Tadaaaa - http://www.eurogamer.net/articles/2012- ... s-in-march" onclick="window.open(this.href);return false;
wiuwiuwiu !!!

:-D

jetz wüssemer's. würd säge mer darf vo Q3/Q4 uusgah füre launch.
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

gseht so us. Aber Open Beta im März glaubi nid. I vermuet dass erscht mol e grösseri closed beta Phase chunnt.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

The Guild Wars 2 open beta launches in March, ArenaNet has announced.
ich glaubes :idea:
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Sylvara hat geschrieben:
The Guild Wars 2 open beta launches in March, ArenaNet has announced.
ich glaubes :idea:
gemäss aktuelle news gits überhaupt kei open beta, sondern nur 3-tägigi closed beta tests

http://www.pcgames.de/Guild-Wars-2-PC-1 ... en-865549/" onclick="window.open(this.href);return false;
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Beta Amäldig wiuwiu!!
https://beta.guildwars2.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Ändi März gahts los mit der erschte "richtige" Beta.
Isch hüt bestätigt worde via Twitter.

Shit, ich bin so giggerig uf das Game, ich muess ufpasse dassi bi Wartower.de nid alli paar Minute F5 Druck zum luege obs öppis neus git :typej:
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

geit mir ähnlich :-D
aber wenn geit ds nächste signup uuf? oder hani scho verpasst rofl
Antworten