NEIN - Hundegesetz Kanton Aargau, 27.11.2011

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: NEIN - Hundegesetz Kanton Aargau, 27.11.2011

Beitrag von Waldschrat »

emP hat geschrieben:Nach dem di Rottweiler ds Gsicht vo mim Chind zerbisse hett "wüll er sich halt bedroht gfüehlt hett" oder wasauimmer rede mer bimne Peirli easy drüber.
hör uuf mi emPe, emP!
gandalf hat geschrieben: es bruucht a möglichkeit sonera arschgiige wo anderi lüüt schädigt mal richtig fett in dschnurre ztschutte und zwor so dassers nia me vergisst! DAS bruchemer.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

emP hat geschrieben:
gandalf hat geschrieben:wenn min hund di bisst kömmer über DÄ vorfall reda aber bis denn haltisch di [stellverträttend für alli bünzlis, blockwärt, bulle und suschtigi blödmännner] bitte us minem läba ussa. merci.

Nach dem di Rottweiler ds Gsicht vo mim Chind zerbisse hett "wüll er sich halt bedroht gfüehlt hett" oder wasauimmer rede mer bimne Peirli easy drüber.

Geil.
am beschte mir baued alli autos so um, dass sie per GPS in Ortschafte nur no 30 fahred, überland 60 und autobahn 80. denn passiered sicher weniger unfäll.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

h4xX0r hat geschrieben:
emP hat geschrieben:
gandalf hat geschrieben:wenn min hund di bisst kömmer über DÄ vorfall reda aber bis denn haltisch di [stellverträttend für alli bünzlis, blockwärt, bulle und suschtigi blödmännner] bitte us minem läba ussa. merci.

Nach dem di Rottweiler ds Gsicht vo mim Chind zerbisse hett "wüll er sich halt bedroht gfüehlt hett" oder wasauimmer rede mer bimne Peirli easy drüber.

Geil.
am beschte mir baued alli autos so um, dass sie per GPS in Ortschafte nur no 30 fahred, überland 60 und autobahn 80. denn passiered sicher weniger unfäll.

sägi ja scho lang. Da hesch aber d Autolobby us starche Gegner.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

mich griift jede tag ufem weg zur arbeit e KAMPFHUND aa! es riese problem isches, mir bruuche unbedingt meh gsetz :!:
wie het d'menschheit bloss solang überlebt ohni das?!

:fear:

bonusinfo: es git kei "kampf-hünd", chömmer mal das sautumme wort verbanne :typej:
und tier chönnd nüt für tummi halter....merci
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

gandalf hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:niemert bruucht kampfhünd.
ja und? goht di eifach nüt a. genausowenig was i für a auto fahra, was für a töff, was i schaffa, was i für musik lose, obi schusswaffe han, bass schpiile, gern tüüri effektgrätli kaufe usw usw...none of your business.

wenn min hund di bisst kömmer über DÄ vorfall reda aber bis denn haltisch di [stellverträttend für alli bünzlis, blockwärt, bulle und suschtigi blödmännner] bitte us minem läba ussa. merci.

regle bruuchts überhaupt keini. d'regle kennt jede hoorgenau selber au ohni gsetz.
es bruucht a möglichkeit sonera arschgiige wo anderi lüüt schädigt mal richtig fett in dschnurre ztschutte und zwor so dassers nia me vergisst! DAS bruchemer.
:lol:

da müemer mal bimne piarli drüber rede.
I speeled my drink!
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

shit das macht mich so dermasse hässig, ich dörf glaubs erscht am aabig wiiterläse :lol:
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:mich griift jede tag ufem weg zur arbeit e KAMPFHUND aa! es riese problem isches, mir bruuche unbedingt meh gsetz :!:

bonusinfo: es git kei "kampf-hünd", chömmer mal das sautumme wort verbanne :typej:
du grad au drbii.
I speeled my drink!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

h4xX0r hat geschrieben:shit das macht mich so dermasse hässig, ich dörf glaubs erscht am aabig wiiterläse :lol:
het kei zweck
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

zwirrlibatz hat geschrieben:da müemer mal bimne piarli drüber rede.
weisch ja wias gmeint isch. nochem piarli schliichsch eh grad widr zur schnapsbar.

zwirrlibatz hat geschrieben: du grad au drbii.
dass uusgrechnet du da dä hidden neocon machsch schockiert mi.
Zuletzt geändert von Waldschrat am 17 Nov 2011 13:04, insgesamt 1-mal geändert.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:mich griift jede tag ufem weg zur arbeit e KAMPFHUND aa! es riese problem isches, mir bruuche unbedingt meh gsetz :!:

Mal e Frag (und ig bi da wie gseit Voll-Laie): Chasch en Pudel zumne Jagdhund dressiere? Wieso nimmt meh als Blindehünd spezielli Rasse vo Hünd?
Zuletzt geändert von emP am 17 Nov 2011 13:06, insgesamt 1-mal geändert.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

i de schwiiz müesse mer alles verbiete wos nur öppe 4 mal git, delfin, minarett und kampfhünd.
I don't believe in orange
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

emP hat geschrieben:Mal e Frag (und ig bi da wie gseit Vollaie): Chasch en Pudel zumne Jagdhund dressiere? Wieso nimmt meh als Blindehünd spezielli Rasse vo Hünd?

vill kampfhünd sind liabi tschoolis wia i zum bischpiil. dia ploget ma denn solang bis richtig...also so richtig richtig pampig wärdend.
will das so lang goht sinds denn drfür aber au würklich richtig pampig.

super natürlich au wenns vill mössels hend...wia i.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:bonusinfo: es git kei "kampf-hünd", chömmer mal das sautumme wort verbanne :typej:
ich bruuch da wort drmit me weiss weli ich meine. und yep klar sind d'halter bimne vorfall tschuld und nöd s'tier. aber die KAMPFHÜND händ nunmal vorallem e bestimmti gruppe vo lüüt. die sogenannte "weiche". und die händ sottig hünd nöd us tierliebi, wo sie denn zu herzige und verspielte schmusetier erziehnd. also verbot vo kampfhünd heisst: verbot vo de haltig vo hünd für "das isch mis business öb ich en aggressive hund han oder nöd" trottels. das isch vo dem her ja nöd en affront gägüber em tier wo nüt drfür chan.
I speeled my drink!
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Es isch schono krass und e bitz beängschtigend wenn de Vortex und ig einer meinig si. :-)
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

gandalf hat geschrieben:weisch ja wias gmeint isch. nochem piarli schliichsch eh grad widr zur schnapsbar.
tequila! :sabber:
dass uusgrechnet du da dä hidden neocon machsch schockiert mi.
lol, hett mit däm nüt ztue. ich bin nöd soooo überzügt drvo dass jede immer mit guetem gwüsse eigeverantwortlich handlet und me kei gsetz bruuchet. wenn das neocon isch, ja dänn, chan ich läbe drmit.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

emP hat geschrieben:Es isch schono krass und e bitz beängschtigend wenn de Vortex und ig einer meinig si. :-)
ja du, ganz krass isch das.
I speeled my drink!
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

zwirrlibatz hat geschrieben: verbot vo de haltig vo hünd für "das isch mis business öb ich en aggressive hund han oder nöd" trottels.
i ghöra im huus immer so a tumms arschloch wo klavier üabt. er isch dermasse beschisse und untalentiert dasser absolut kei fortschritt macht.
selbscht wenn, i fühle mi gstört und i laufa gfohr dass i wäg some arschloch in knascht muass.

ALLI MUSIKINSTRUMENT IN WOHNHÜSER VERBÜTTE! NAU!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

emP hat geschrieben:
Mal e Frag (und ig bi da wie gseit Vollaie): Chasch en Pudel zumne Jagdhund dressiere? Wieso nimmt meh als Blindehünd spezielli Rasse vo Hünd?
es git kei 'kampf'-rasse :idea:
es git arbeitshünd (ohni jagdreflex), es git schäferhünd, es git jagdhünd usw. wenn schomal e rotti hesch gseh, wo als familie-hund isch gross worde, denn begriifsch wieso's primär um haltig geit. wenn es chind 'zerbisse' wird, denn gits 1293625202187363 möglichkeite warum; der hund cha tatsächlich krank sii, arschloch-abgrichtet sii, nid beufsichtigt sii, oder d'lüüt wo ihm begegne mache was falsch (ja das gits. und ja ich finde mensche inkl. chind sötted mal wieder lerne, dass tier tier sind und dass mer o bimne tier respekt und abstand haltet).

und so wiiter....menschlichs versage ischs quasi immer. chli wie mit PC problem. :lol:
also, dass es rasse sind glaub ich nid und kenn ich X gegebispil; es wird uhuere uufbauscht vo de medie, wenn mal öppis passiert. irgendwenn hei mer eifach garkei tier meh ussert hamster und chüngel, will d'welt voll idiote isch und es darf nie irgendwas passiere. :roll:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

de chasch en hund zu allem dressiere, isch nur e frag vom uufwand. es isch weniger uufwändig useme Weimaraner en Jagdhund zmache.
Bi Blindehünd gitts unterschiedlichschti Arte, vo Königspudel, Labis, Schäferhünd. wichtig isch no, dass sie e langi schnauze händ und drumm besser id wiiti lueged.
Logisch händ einzelni Rasse gwüssi Isatzgebiet. Darum hät mer sie ja züchtet. Wichtig isch dete eifach no, dass mer Staffies (Pitbulls) züchtet hät zum Allrounder zsi. De bescht Familiehund, menschefründlich und gliichziitig Hundeaggressiv. Isch halt au en Terrier, die sind sturer und selbschtbewusster als anderi hünd (z.B. Retriever). Das sich aber nur s'Gfäss, jede Hund hät denn wieder en eigete Charakter.
Vieli Hünd entwickled sich miiner meinig nachere art "selbstbestimmende prophezeiig". Vomene Labi hät niemerd angscht. Drum sind au alli nett und mached babystimmli und wenn streichle. Bimene Rottwiiler passiert dir das eher weniger. Da sind alli grundsätzlich misstrauisch oder ängschtlich, was am Charakter vom Hund au nöd so zuguete chunnt. Darum muesch so en hund umso meh sozialisiere. Wenn das nöd machsch, denn häsch die "jungi yugos rasid" wo mit ihrem überpowerete scheiss auto lüüt totfahred, wills es nöd im griff händ. miteme trabi wärs wahrschiinlich eher nöd passiert.

edit: da hät öpper schneller tippt....
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

gandalf hat geschrieben:i ghöra im huus immer so a tumms arschloch wo klavier üabt. er isch dermasse beschisse und untalentiert dasser absolut kei fortschritt macht.
selbscht wenn, i fühle mi gstört und i laufa gfohr dass i wäg some arschloch in knascht muass.

ALLI MUSIKINSTRUMENT IN WOHNHÜSER VERBÜTTE! NAU!
find ich au und paar vermieter mache das ja. bi eus nöd aber ich zahl en farking übigsruum für das. und das obwohl ich UNFASSBAR TALENTIERT BIN! die meischte lüüt usser ich und du chönd nöd ohni gsetz mitenander läbe.

aber ebe nomal für de überblick, es verbot vo kampfhünd (ätsch!) gaht nöd gege tier sondern gäg die weiche. drum isch die diskussion öb weli rasse aggressiver isch als anderi völlig irrelevant. es gaht drbii um d'motiv vo de halter und exgüsi i de meischte fäll isch es klar werum sich öpper für en wuschelretriever oder en dobermann entscheidet. d'lüüt sind eso druf und demzufolge dänn s'tier.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 17 Nov 2011 13:19, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Sylvara hat geschrieben:
emP hat geschrieben:
Mal e Frag (und ig bi da wie gseit Vollaie): Chasch en Pudel zumne Jagdhund dressiere? Wieso nimmt meh als Blindehünd spezielli Rasse vo Hünd?
es git kei 'kampf'-rasse :idea:
es git arbeitshünd (ohni jagdreflex), es git schäferhünd, es git jagdhünd usw. wenn schomal e rotti hesch gseh, wo als familie-hund isch gross worde, denn begriifsch wieso's primär um haltig geit. wenn es chind 'zerbisse' wird, denn gits 1293625202187363 möglichkeite warum; der hund cha tatsächlich krank sii, arschloch-abgrichtet sii, nid beufsichtigt sii, oder d'lüüt wo ihm begegne mache was falsch (ja das gits. und ja ich finde mensche inkl. chind sötted mal wieder lerne, dass tier tier sind und dass mer o bimne tier respekt und abstand haltet).

und so wiiter....menschlichs versage ischs quasi immer. chli wie mit PC problem. :lol:
also, dass es rasse sind glaub ich nid und kenn ich X gegebispil; es wird uhuere uufbauscht vo de medie, wenn mal öppis passiert. irgendwenn hei mer eifach garkei tier meh ussert hamster und chüngel, will d'welt voll idiote isch und es darf nie irgendwas passiere. :roll:
Intressant dass Du gar nid uf mini Frag igeisch. :)
h4xX0r hat geschrieben:de chasch en hund zu allem dressiere, isch nur e frag vom uufwand. es isch weniger uufwändig useme Weimaraner en Jagdhund zmache.
Bi Blindehünd gitts unterschiedlichschti Arte, vo Königspudel, Labis, Schäferhünd. wichtig isch no, dass sie e langi schnauze händ und drumm besser id wiiti lueged.
Logisch händ einzelni Rasse gwüssi Isatzgebiet. Darum hät mer sie ja züchtet. Wichtig isch dete eifach no, dass mer Staffies (Pitbulls) züchtet hät zum Allrounder zsi. De bescht Familiehund, menschefründlich und gliichziitig Hundeaggressiv. Isch halt au en Terrier, die sind sturer und selbschtbewusster als anderi hünd (z.B. Retriever). Das sich aber nur s'Gfäss, jede Hund hät denn wieder en eigete Charakter.
Vieli Hünd entwickled sich miiner meinig nachere art "selbstbestimmende prophezeiig". Vomene Labi hät niemerd angscht. Drum sind au alli nett und mached babystimmli und wenn streichle. Bimene Rottwiiler passiert dir das eher weniger. Da sind alli grundsätzlich misstrauisch oder ängschtlich, was am Charakter vom Hund au nöd so zuguete chunnt. Darum muesch so en hund umso meh sozialisiere. Wenn das nöd machsch, denn häsch die "jungi yugos rasid" wo mit ihrem überpowerete scheiss auto lüüt totfahred, wills es nöd im griff händ. miteme trabi wärs wahrschiinlich eher nöd passiert.

edit: da hät öpper schneller tippt....

Das woni bis itz gläse ha geit i di richtig wo du au seisch: self fullfilling prophecy. En "Kampfhund" wird zum Kampfhund wüll dä wone chauft und betreut au en "Kampfhund" wott. Und hier wäre mer bim Argument vo mim Fründ Vortex. Genau sone Lüt würsch e Riegel schiebe. Allerdings isch am CJay sis Argument au nid z verachte: Vo wieviel Hünd rede mer de da eigentlich? so schwizwit? D Zahl vo Unfall mit Hünd findi itz no recht höch, gah aber mal dervo us, dass vorallem ds Umfeld vo de Halter selber betroffe isch.
Zuletzt geändert von emP am 17 Nov 2011 13:24, insgesamt 1-mal geändert.
O_O
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von O_O »

emP hat geschrieben:Mal e Frag (und ig bi da wie gseit Voll-Laie): Chasch en Pudel zumne Jagdhund dressiere? Wieso nimmt meh als Blindehünd spezielli Rasse vo Hünd?
:|
e Pudel isch e jagdhund.
I don't believe in orange
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Sylvara hat geschrieben:bonusinfo: es git kei "kampf-hünd", chömmer mal das sautumme wort verbanne :typej:
ich bruuch da wort drmit me weiss weli ich meine. und yep klar sind d'halter bimne vorfall tschuld und nöd s'tier. aber die KAMPFHÜND händ nunmal vorallem e bestimmti gruppe vo lüüt. die sogenannte "weiche". und die händ sottig hünd nöd us tierliebi, wo sie denn zu herzige und verspielte schmusetier erziehnd. also verbot vo kampfhünd heisst: verbot vo de haltig vo hünd für "das isch mis business öb ich en aggressive hund han oder nöd" trottels. das isch vo dem her ja nöd en affront gägüber em tier wo nüt drfür chan.
ja, aber - das stimmt so o nid. es git viel lüüt, wo die rasse ganz normal als familie-hund hei oder ufeme hof, und mer ghörts halt nie will nüt passiert.
mer mues nid wege paar weiche wieder alli ga bestrafe und gsetz mache. mer bekämpft dummheit nid mit verbot.

und logisch kenn ich kei gueti alternative, wie mer sött 'halter prüefe' ohni riese uufwand usw. - aber es cha prinzipiell nid sii, dass mir problem eso löset /verschiebe. das hört ja denn nid bi (unschuldige) hünd uuf. zudem isch uf dr siite vo de 'hysterie-eltere' o überhaupt kei begriff meh da, für was es tier isch (jede hund isch e kampfhund :lol:). i würd bi so unfäll immer zugern wüsse, wie dr ablauf tatsächlich gsi isch. eis mal hends ufem düütsche TV e vorfall zeigt, wo sich dr hund zu recht bedroht het gfühlt und mer ihn x-mal provoziert (im prinzip isch das quälerei) het; aber er isch denn natürli abbtah worde will er het e wertvolle mensch bisse. ja ne, is klar. :roll:
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

läck, wieso muass ma so züüg besprächa? es isch trüürigscht.

wenn einem egal isch ober öppert verletzt oder tötet muass ma endlich a handhabi ha zum dä sausiech us dr gsellschaft furtztua. vergamet. wenn a asi päärlich nit uf ihri 3 schlächt erzogna hünd uufpassa kann ghörends bestroft. und zwor massiv!

so verfluachti idiote schaffends au lüüt mit anderna mittel zschädige wo (no) nit verbotte sind. miar müand endlich mal uufhöre jedem zläba zversaue nur wäg so verfickte möngis. futztubel weg - problem weg.
Zuletzt geändert von Waldschrat am 17 Nov 2011 13:23, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

me chan jede cockerspaniel zumne killermonschter abrichte, aber niemert chauft en cockerspaniel wo das will.
I speeled my drink!
Antworten