emP hat geschrieben:
Mal e Frag (und ig bi da wie gseit Vollaie): Chasch en Pudel zumne Jagdhund dressiere? Wieso nimmt meh als Blindehünd spezielli Rasse vo Hünd?
es git kei 'kampf'-rasse
es git arbeitshünd (ohni jagdreflex), es git schäferhünd, es git jagdhünd usw. wenn schomal e rotti hesch gseh, wo als familie-hund isch gross worde, denn begriifsch wieso's primär um haltig geit. wenn es chind 'zerbisse' wird, denn gits 1293625202187363 möglichkeite warum; der hund cha tatsächlich krank sii, arschloch-abgrichtet sii, nid beufsichtigt sii, oder d'lüüt wo ihm begegne mache was falsch (ja das gits. und ja ich finde mensche inkl. chind sötted mal wieder lerne, dass tier tier sind und dass mer o bimne tier respekt und abstand haltet).
und so wiiter....menschlichs versage ischs quasi immer. chli wie mit PC problem.
also, dass es rasse sind glaub ich nid und kenn ich X gegebispil; es wird uhuere uufbauscht vo de medie, wenn mal öppis passiert. irgendwenn hei mer eifach garkei tier meh ussert hamster und chüngel, will d'welt voll idiote isch und es darf nie irgendwas passiere.