[spiritualität] meditiere und eso züg

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: [spiritualität] meditiere und eso züg

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich lise da ine nume Ideologie, Wunschvorstellige und Glückskeks-Weisheite...ich seges drum nomal...

...wer WÜRKLICH en spirituelli Erfahrig will mache schafft das mit DMT oder 5-MeO-DMT. Es funktioniert bi jedem Mensch. Immer. En Esotheriker würd die Erfahrig wohl miteme abdroschne Begriff wie "Erlüchtig" umschribe. I dem Fall isch die Bezeichnig sogar mal halbwegs passend. Dummerwis isch Erlüchtig generell aber kein Dauerzuestand. Nach 15 Minute ischmer wider zrug und genauso bescheuert wie vorher. Die Erfahrig isch als Dauerzuestand au gar nid wünschenswert, will sich jeglichi Form vo Dualität uflöst und alles nur na eis isch. Das tönt zwar schön, isch als Dauerzuestand aber sinnlos, will di vollkommeni Einheit glichzitig au de totali Stillstand im absolute Nichts bedüted.

...und ja, mir isch klar wie das tönt wemer d Erfahrig nie gmacht het :typej:
für mich tönt das nach: han mir en trip gönnt, isch geile gsi und chli schräg, aber jetzt bini widr nuechtern. s problem a dem zuestand isch wahrschinlich au widr wenn de zuestand ufd realität abebrichsch und es zukunftsmodell drus erstellsch: am schluss sind mir mensche alli glich langwielig und s lebe isch langwielig, defür simmer alli nett und arm.
Exakt...

...mitem chline Detail, dass de Trip i die Welt füert wo ir da versueched z umschribe...nid will das sone super duper Droge isch, sondern will das halt ebe genau die Substanz isch wo i üsem Hirn für sonig Erfahrige Zueständig isch. Dem widerspricht nid mal d Wüsseschaft. Es bringt dir im Alltag im wesentliche überhaupt nüt.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Warum nid erstrebenswert? Tünd nid Buddhiste uf de Zuestand hitrainiere? Dualismus überwinde, Projektione loslah etc. pp.?
Joa, als Ideologie tönt das ja au nett und so...aber wemers erlebt isches halt glich nomal was anders. Ich segeds mal so, di ganzi menschlich Erfahrig baut uf Dualismus uf...also würklich ALLES. Also...klar chamer persönlich s Leid i de Welt überwinde wemer somene Zuestand entgege strebt, aber das lit in letzter Konsequenz wohl eher dra, dasmer au d Menschlichkeit hinter sich lat. Es isch chli so, als würd en Computer versueche oni 0 und 1 uszcho...isch zwar sureal, aber mal agnoh er würdi sonen Zuestand erreiche, denn chänter au nüm rechne und wär denn irgendwie chli nutzlos.
ALLES isch dual? Scho so, aber bi gwüsse Sache chönnt mer sischs au schänke oder? Muss ich mich hüt entscheide öbs Wätter guet oder schlächt isch, oder chan is eifach lah wies isch?
Was für negativi und positivi Würkige chönntis ha, wenn sich öpper entscheided Stück für Stück weniger Dualismus z läbe?
Aber lernt mer im Buddhismus nid au Altruismus? Gäh, Mitgfühl etc ppc? Wenn mer das doch au mitnimmt, gaht kei Mänschlichkeit verlore. Oder verstah nich dich nid richtig?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Buccaneer hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Warum nid erstrebenswert? Tünd nid Buddhiste uf de Zuestand hitrainiere? Dualismus überwinde, Projektione loslah etc. pp.?
Joa, als Ideologie tönt das ja au nett und so...aber wemers erlebt isches halt glich nomal was anders. Ich segeds mal so, di ganzi menschlich Erfahrig baut uf Dualismus uf...also würklich ALLES. Also...klar chamer persönlich s Leid i de Welt überwinde wemer somene Zuestand entgege strebt, aber das lit in letzter Konsequenz wohl eher dra, dasmer au d Menschlichkeit hinter sich lat. Es isch chli so, als würd en Computer versueche oni 0 und 1 uszcho...isch zwar sureal, aber mal agnoh er würdi sonen Zuestand erreiche, denn chänter au nüm rechne und wär denn irgendwie chli nutzlos.
ALLES isch dual? Scho so, aber bi gwüsse Sache chönnt mer sischs au schänke oder? Muss ich mich hüt entscheide öbs Wätter guet oder schlächt isch, oder chan is eifach lah wies isch?
Was für negativi und positivi Würkige chönntis ha, wenn sich öpper entscheided Stück für Stück weniger Dualismus z läbe?
Aber lernt mer im Buddhismus nid au Altruismus? Gäh, Mitgfühl etc ppc? Wenn mer das doch au mitnimmt, gaht kei Mänschlichkeit verlore. Oder verstah nich dich nid richtig?
De Teil würd ich denn halt ebe als Ideologie bezeichne...mir isch de Buddhismus eigentlich na sympathisch, aber ebe...

Weni sege es gat debi d "Menschlichkeit" verlore...denn meini nid das, was mir im allgemeine so als Menschlichkeit betrachted, also moralischs und ethischs Verhalte usw....sondern halt ebe das, was de Mensch erscht zum Mensch macht...wobi...mer chents wohl uf jedi Art vo Bewustsi uswite...Tier und so...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Xinobrax2 hat geschrieben:...will di vollkommeni Einheit glichzitig au de totali Stillstand im absolute Nichts bedüted.
Warum?
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2 hat geschrieben:...will di vollkommeni Einheit glichzitig au de totali Stillstand im absolute Nichts bedüted.
Warum?
Hmmm...

...stellder mal en Lutsprecher vor. Det drin hesch e Membran wo i de Lag isch akustischi Schwingige z erzüge. Sone Schwingig bestat vereifacht gseit us positive und negative Impüls, also us Dualität mit allne mögliche Zwüschestuffe. Wenn du jetzt alli mögliche Schwingige glichzitig würdsch erzüge, denn würdsch glichzitig kei einzigi devo ghöre. Okay, jetzt stellder mal vor s ganze Universum würd us Schwingige bestah. Die Schwingige werded vo üsne Sinn ufgnoh und i üsem Hirn i das umgwandled was mir als Realität verstönd. S Universum schwingt so oder so, egal obs ez Mensche git wo die Schwingige ufnemed oder nid. Nemedmer ez aber mal a, du chentisch vorübergehend sämtlichi Impüls ignoriere...also quasi de Stecker zieh. Du hetsch immerna d Membran im Chopf wo i de Lag isch z schwinge und e Realität z erzüge...nur chömed denn kei Signal me vo usse. I dem Zuestand bisch im absolute Nichts. Alles stat still. Interessant isch allerdings, dass selbst i dem Zuestand na öpois vorhande isch und zwar dis Bewustsi...und no es paar anderi "Sache". Du hesch denn d Möglichkeit i dem absolute Nichts alles z erschaffe was du dir chasch vorstelle...und vilicht begegned dir au Entitäte wo dir Sache zeiged wo du dir nid chasch vorstelle, will si unmöglich sind. Gsesch quasi, wie sich e Realität zeme sezt. Wenn du nüt machsch, denn gits au nüt. Oni Dualität chan nüt schwinge...und oni Schwingig isches eifach nur ruig.

Okay, das ergit ez wahrschinlich nid grad psunders viel Sinn und de Verglich hinkt enorm...
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Xinobrax2 hat geschrieben: Exakt...

...mitem chline Detail, dass de Trip i die Welt füert wo ir da versueched z umschribe...nid will das sone super duper Droge isch, sondern will das halt ebe genau die Substanz isch wo i üsem Hirn für sonig Erfahrige Zueständig isch. Dem widerspricht nid mal d Wüsseschaft. Es bringt dir im Alltag im wesentliche überhaupt nüt.

Dem letschtä Satz würd glaub d Wüssäschaft aber sehr vehement widersprächä. Viel meh god sie ehnder devo us dasses sich um öpis vom wichtigschä überhaupt handlet. Sälbschverständlich nid jetzt uf ei chemikaliä abäbrochä, do wüsstmer jo au viel zwenig drüber, aber das schiint mer denn sowieso sehr viel z fescht verchürzt. Es god jo schlussendlich nid um chemikaliä, sondern um das wassi uslösed.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Warum?
Nemedmer ez aber mal a, du chentisch vorübergehend sämtlichi Impüls ignoriere...also quasi de Stecker zieh. Du hetsch immerna d Membran im Chopf wo i de Lag isch z schwinge und e Realität z erzüge...nur chömed denn kei Signal me vo usse. quote]

Interessanti Erklärig.
Irgendwie tönt das aber so, (wäg em ignoriere) als wärsch vo allem trännt und isoliert und nid mit allem verbunde. Denn chan i de Stillstand nachvollzieh. Wenn mit allem verbunde bisch, würsch doch i de Vergänglichkeit und im stetige Wandel verbunde si. Nur mit em Unterschied, dass du das in Rueh chasch beobachte.
Zuletzt geändert von Buccaneer am 16 Jun 2017 12:48, insgesamt 3-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Acid hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben: Exakt...

Dem letschtä Satz würd glaub d Wüssäschaft aber sehr vehement widersprächä. Viel meh god sie ehnder devo us dasses sich um öpis vom wichtigschä überhaupt handlet. Sälbschverständlich nid jetzt uf ei chemikaliä abäbrochä, do wüsstmer jo au viel zwenig drüber, aber das schiint mer denn sowieso sehr viel z fescht verchürzt. Es god jo schlussendlich nid um chemikaliä, sondern um das wassi uslösed.
Stimmt...d Forschig hinkt i dem Bereich enorm. Es gat zwar inen Bereich wo reproduzierbar isch, dummerwis aber nid chan gmesse werde. Es witers Problem isch au na, dass die wo dra forsched so dermasse devo überwältigt werded, dass si dezue verleited werded alles mögliche i die Erfahrige ine z interpretiere...bis hi zu Gott usw.. und denn isches denn halt ebe nüme sachlich...sofern mer sowas überhaupt sachlich chan untersueche. Isch chli tricky...
Buccaneer hat geschrieben:Interessanti Erklärig.
Irgendwie tönt das aber so, (wäg em ignoriere) als wärsch vo allem trännt und isoliert und nid mit allem verbunde. Denn chan i de Stillstand nachvollzieh. Wenn mit allem verbunde bisch, würsch doch i de Vergänglichkeit und im stetige Wandel verbunde si. Nur mit em Unterschied, dass du das in Rueh chasch beobachte.
Du bisch halt ebe nid vo allem trennt obwohl alles weg isch....das isch irgendwie s interessante dra. S isch chli als würdsch vorem TV de Film pausiere. Du sizisch immerna ufem Sofa, lebsch, atmisch...aber de Film lauft nüme. Denn chasch ufstah und umelaufe und merksch, dass de Film nid d Realität abbilded...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Btw, eigentlich hani eher druff wele hiwise, dasmer sone Erfahrig chan ha wemer si will erlebe. Mini Beschribige und Erfahrige sind ziemlich irrelevant...

Wemer sich mit Spiritualität will beschäftige gits grob gseit zwei Asätz.

1. Mer stellt sich bis zum Tod alli mögliche Frage, rätsled chli umenand und strebt em Ungwüsse entgege
2. Mer hollt sich me Antworte alsmer chan verarbeite und isch bis zum Tod demit beschäftigt si inen Zemehang z bringe

Beides isch chli blöd...e dritti Möglichkeit wär na, dass de Begriff Spiritualität zum Synonym für moralischi und ethischi Wertvorstellige wird. Debi chunt jede zu anderne Schlüss und nacheme Wili schlöd sich d Lüt gegesitig d Chöpf i um usezfinde wer am spirituellschte isch.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Checke immer nonig, warum denn Stillstand söll si. De Film durschaue isch doch güt!
Aber passt so wies isch. Dini Usfüehrige han ich sehr spannend gfunde.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Buccaneer hat geschrieben:Checke immer nonig, warum denn Stillstand söll si. De Film durschaue isch doch güt!
Ja s isch okay...vorübergehend. Nur isch de Film halt ebe nid nur en Film sondern dis Lebe. Wennt das pausiersch und vo usse betrachtisch, was blibt denn na vo dir übrig? De Punkt isch ja ebe, dases als Dauerzuestand nid wünschenswert isch, will wenns en Dauerzuestand wär, denn würds de Film gar nid gä. Wenn du dis Lebe immer vo usse würdsch betrachte, denn wär dis Lebe ja gwüssermasse gar nid existent will du gar keis Lebe würdsch füere.

Oder andersch gseit...klar chasch dis Lebe demit verbringe unter me Baum z meditiere, aber du würdsch debi nid grad psunders viel erlebe.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Gömmer ez mal devo us, es gid Lüt wo de Zuestand erreicht hend. Sind alli wieder zrugg in cho zum de Film witerlaufe lah? Und die wo nid zrugg cho sind? Die hocked im Schnidersitz und möched nüt meh?

Bestaht eventuell d Möglichkeit, dass well du nur churz i dem Zuestand gsi bisch, au es Stück wit überforderd gsi bisch und drus viellicht gwüssi Schlüss zoge hesch? Ich chan mir nid vorstelle, dass Millione vo Mänsche uf das Ziel hi strebed nur um denn underem Baum z hocke und uf s Ändi z warte.

Wenn mer anähmed, Buddha heds gäh und sin Zuestand isch de glichi gsi. Was hed ihn dinere Meinig nah denn motiviert, über 40 Jahr no die Erkenntnis mit de Lüt z teile und halt witerhin am Läbe Teil z näh?

Edit: Da chunnt mir no in Sinn: De Ekhart Tolle seid ja vo sich, dass er i dem Zuestand isch. Wo er det ine cho isch, sig er monate- oder sogar jahrelang nur uf Parkbänk gsässe und heds "gnosse" oder was au immer. Es hed langi Zyt brucht, bis er wieder hed öppis afa mache... Aber er isch nid eifach sitze blibe.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Buccaneer hat geschrieben:Wenn mer anähmed, Buddha heds gäh und sin Zuestand isch de glichi gsi. Was hed ihn dinere Meinig nah denn motiviert, über 40 Jahr no die Erkenntnis mit de Lüt z teile und halt witerhin am Läbe Teil z näh?
Es isch womöglich di intensivschti, schönschti und furchterregenschti Erfahrig wo du als Mensch chasch mache. Vor ca. 2'500 Jahr isch s Lebe glaubs ziemlich müehsam und leidvoll gsi, drum findis no naheligend, dasmer sowas will teile. Warum au nid, isch ja okay. S isch halt chli so als wärsch imene Gfängnis und plötzlich entdecksch es Loch inere Muur wo inen gigantische Park füert. Im Parkt findsch leider nieneds Nahrig drum weisch dasd wider zrug muesch....aber vorübergehend chasch frei si und die Erkenntnis willsch mit anderne teile.
Buccaneer hat geschrieben:Edit: Da chunnt mir no in Sinn: De Ekhart Tolle seid ja vo sich, dass er i dem Zuestand isch. Wo er det ine cho isch, sig er monate- oder sogar jahrelang nur uf Parkbänk gsässe und heds "gnosse" oder was au immer. Es hed langi Zyt brucht, bis er wieder hed öppis afa mache... Aber er isch nid eifach sitze blibe.
Cha mitem Tolle nid viel afange...ghört für mich id Kategorie Glückskeks-Weisheite.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 16 Jun 2017 13:42, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben: Edit: Da chunnt mir no in Sinn: De Ekhart Tolle seid ja vo sich, dass er i dem Zuestand isch. Wo er det ine cho isch, sig er monate- oder sogar jahrelang nur uf Parkbänk gsässe und heds "gnosse" oder was au immer. Es hed langi Zyt brucht, bis er wieder hed öppis afa mache... Aber er isch nid eifach sitze blibe.
:groel: :groel: :groel: :groel: was füren bullshit de ekhard tolle muess en tolle hirsch sii, s gsicht vomene schwein. ja guet den wür ich au welle inen anderi welt flüchte. zuestand vo de allgemeine verblödigsphase wahrschnlich, aber chohle haet er sicher gmacht i dere difffuse ziit wo sich jede nach antworte sehnt, da bringsch jede binseweisheit a de maa.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Hier e konträri Perspektive zum gliche Thema:

Quelle
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:de friede mit sich selber isch au so schön. so quasi: ich han d erlösig gfunde lolz.
Ich cha nur im Fride mit öperem sii (natürlich entscheid ich das individuell) weni mit mir sälber I'm Fride bi und ja, es isch mini Lösig. "Erlösig"? Hmm, chame so usdrücke, "sich vo öpisem befreie" passt für mich eher. Chasch ja au nur öper liebe wenn dich selber liebsch. Isch aber ok für mich wenn das für dich lolig isch
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Genau das! Das isch de Inbegriff vo Glück
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Herr Rossi hat geschrieben:
Genau das! Das isch de Inbegriff vo Glück
Glück isch en verübergehende Zuestand innerhalb vomene duale System. Wennt de Dualismus überwindisch bisch weder glücklich na unglücklich...du bisch eifach nur...und das isch lame...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mer brucht de Dualismus zum überläbe, es god nur drum wie mer mit de Peaks vo dene Schwingige umgad. Da hilft s Bewusstsii um d Dualität, vor allem bi de negativ bewegende Schwingige.
Mer redet eh all vom gliche...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:de friede mit sich selber isch au so schön. so quasi: ich han d erlösig gfunde lolz.
Ich cha nur im Fride mit öperem sii (natürlich entscheid ich das individuell) weni mit mir sälber I'm Fride bi und ja, es isch mini Lösig. "Erlösig"? Hmm, chame so usdrücke, "sich vo öpisem befreie" passt für mich eher. Chasch ja au nur öper liebe wenn dich selber liebsch. Isch aber ok für mich wenn das für dich lolig isch
es isch würkli lolig ja, widr so vill liebi überall, ich spürs scho :herzli:

isch völlig i.o mit sich selber im reine z sii , ich gsehn das aber so das nie en mensch selber mit sich im reine chan sii will mir als mensch ebe halt au s dunkle i ois träget und wo dunkel isch, au kei reinheit. es git immer konflikt i ois. für mich isch die "sinnsuechi" wo jetzt grad gross im choh isch, halt eifach d unsicherheit i de jetzige ziiit. isch au menschlich.
Zuletzt geändert von thaeye am 16 Jun 2017 15:58, insgesamt 2-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Möglich...vilicht seti mal für es Jahr ines buddhistischs Chloster oder so...chan öpert eis empfele?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Xinobrax2 hat geschrieben:Möglich...vilicht seti mal für es Jahr ines buddhistischs Chloster oder so...chan öpert eis empfele?
kolleg vo mir isch zen mönch. http://zen-temple.net/zen-temples/eremi ... roduction/" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Möglich...vilicht seti mal für es Jahr ines buddhistischs Chloster oder so...chan öpert eis empfele?
kolleg vo mir isch zen mönch. http://zen-temple.net/zen-temples/eremi ... roduction/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zen wär no am eheste mis Ding, perfekt :idea:

Ich überleg mir das echt mal. Ich chan zwar grundsäzlich nid viel demit afange, aber det hetmer glaubs gnueg Ziit zum nadenke...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin mal gsi und ja, interessant, aber das isches den au scho gsi. mis lebe denah usrichte wärmir z schad.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:ich bin mal gsi und ja, interessant, aber das isches den au scho gsi. mis lebe denah usrichte wärmir z schad.
Mir wärs vor allem z blöd...aber für es paar Monet isches sicher okay.
Antworten