Exakt...thaeye hat geschrieben:für mich tönt das nach: han mir en trip gönnt, isch geile gsi und chli schräg, aber jetzt bini widr nuechtern. s problem a dem zuestand isch wahrschinlich au widr wenn de zuestand ufd realität abebrichsch und es zukunftsmodell drus erstellsch: am schluss sind mir mensche alli glich langwielig und s lebe isch langwielig, defür simmer alli nett und arm.Xinobrax2 hat geschrieben:Ich lise da ine nume Ideologie, Wunschvorstellige und Glückskeks-Weisheite...ich seges drum nomal...
...wer WÜRKLICH en spirituelli Erfahrig will mache schafft das mit DMT oder 5-MeO-DMT. Es funktioniert bi jedem Mensch. Immer. En Esotheriker würd die Erfahrig wohl miteme abdroschne Begriff wie "Erlüchtig" umschribe. I dem Fall isch die Bezeichnig sogar mal halbwegs passend. Dummerwis isch Erlüchtig generell aber kein Dauerzuestand. Nach 15 Minute ischmer wider zrug und genauso bescheuert wie vorher. Die Erfahrig isch als Dauerzuestand au gar nid wünschenswert, will sich jeglichi Form vo Dualität uflöst und alles nur na eis isch. Das tönt zwar schön, isch als Dauerzuestand aber sinnlos, will di vollkommeni Einheit glichzitig au de totali Stillstand im absolute Nichts bedüted.
...und ja, mir isch klar wie das tönt wemer d Erfahrig nie gmacht het :typej:
...mitem chline Detail, dass de Trip i die Welt füert wo ir da versueched z umschribe...nid will das sone super duper Droge isch, sondern will das halt ebe genau die Substanz isch wo i üsem Hirn für sonig Erfahrige Zueständig isch. Dem widerspricht nid mal d Wüsseschaft. Es bringt dir im Alltag im wesentliche überhaupt nüt.